ویپو فیلم وبلاگ نقد و بررسی فیلم کافه کنار جاده Road House 2024
گیم کالا - خرید بازی

نقد و بررسی فیلم کافه کنار جاده Road House 2024

خلاصه داستان:

فیلم سرگذشت یک مبارز یو‌اف‌سی سابق به نام «الوود دالتون» را روایت می‌کند که در یک رستوران مأمور حفظ امنیت و بیرون انداختن اوباش شده اما دیری نمی‌گذرد که متوجه می‌شود همه‌چیز آن‌گونه که به نظر می‌رسد نیست.

کارگردان:داگ لیمان

بازیگران:

جیک جیلنهال
دانیلا ملچیور
بیلی مگنوسن
جسیکا ویلیامز
ژواکیم دی آلمیدا
پست مالون
کانر مک‌گرگور

 

برای دانلود این فیلم جذاب کلید کنید

 

نقد و بررسی فیلم کافه کنار جاده:

اگرچه ممکن است خشن به نظر برسد، اما برخی از ویژگی‌های لونی تونز در این بازنگری از اثر کلاسیک پاتریک سویزی در سال 1989 به نفع آن است. به خصوص در ساعت اول، زمانی که کارگردان داگ لیمان و آنتونی باگاروزی و چارلز موندری میز را برای اتفاقات آینده می چینند، یک زیبایی شناسی سرگرم کننده از فیلم B در «Road House» وجود دارد که برای مدت طولانی کلیک می کند. با این حال، هنگامی که این فیلم به شدت احمقانه شروع به جدی گرفتن خود می کند، و اغلب از ما می خواهد که همین کار را انجام دهیم، چرخ ها با پیچش های مضحک، خواندن خط های نامناسب و برخی از بدترین جنگ های CGI در سال های اخیر از بین می روند. با همه اینها، جیک جیلنهال اجرای سرگرم‌کننده‌ای ارائه می‌دهد که از جذاب به ترسناک تبدیل می‌شود، اما حتی آن هم در هرج و مرج فیلمی که برای کار کردن باید عرق‌ریز، زمین‌گیر و فوری باشد، گم می‌شود، اما بیشتر و بیشتر شبیه چیزی می‌شود که شما دوست دارید. صبح شنبه تماشا کنید

وقتی «Road House» افتتاح می‌شود، الوود دالتون (گیلنهال) از ظلم افتاده است. ما نمی دانیم چگونه، اما می دانیم که او آنقدر مشهور و از نظر جسمی آنقدر قدرتمند است که مبارزان (از جمله پست مالون) را قبل از اینکه حتی مشتی بزنند، از رینگ باشگاه مبارزه می ترساند. (و به جیلنهال و مربیان بدنی‌اش قدردانی می‌کنیم که او را به‌عنوان یک میان‌وزن سابق UFC کاملاً قابل باور کردند.) پس از مبارزه‌ای که قبل از شروع آن لغو می‌شود، زنی به نام فرانکی (جسیکا ویلیامز) به دالتون نزدیک می‌شود که صاحب خانه‌ای در گلس است. کی، فلوریدا که البته به نام Road House نامگذاری شده است. استقرار او هفته ها توسط افراد سرسخت موتورسوار محلی تهدید می شود و او به سختی می تواند باز بماند. او به یک جسارت کننده نیاز دارد. او به دالتون نیاز دارد.

البته، «Road House» فقط در مورد یک بار در فلوریدا کیز نیست. به نظر می رسد خشونت در بار فرانکی بسیار بیشتر از مست های محلی است. یک بازیکن قدرت املاک و مستغلات به نام بن برانت (بیلی مگنوسن) که یک امپراتوری را از پدری جنایتکار به ارث برده است، در تلاش است تا فرانکی را وادار کند تا عملیات را تعطیل کند. دالتون وارد می‌شود و در مجموعه‌ای از صحنه‌هایی که به خوبی طراحی شده و طراحی شده‌اند، از افراد کم‌نفس بن مراقبت می‌کند. آنها همچنین شخصیت دالتون را به‌عنوان مردی معرفی می‌کنند که پس از کتک زدن دشمنان خود را به بیمارستان می‌برد.

در بیمارستان مذکور، دالتون با دکتری به نام الی (دانیلا ملکیور) آشنا می‌شود که نوع‌دوستی ادعایی او را به چالش می‌کشد – بالاخره، او فقط اورژانس او ​​را با یک سری احمق مسدود کرد که اگر او مرد سخت‌گیری نبود، آنجا نبودند. در وهله اول. بدیهی است که الی مورد علاقه دالتون خواهد بود، اما فیلم برای رسیدن به آنجا برای همیشه طول می کشد و سپس تقریباً بلافاصله از رابطه آنها دور می شود و عناصر زندگی الی را به پیچیدگی های داستانی تبدیل می کند. قابل درک است که دالتون با توجه به آسیبی که در مورد گذشته اش فاش شده است در مورد شاد بودن دوباره مردد است، اما پویایی بین او و الی یکی از چندین فیلم در این فیلم است که احساس می کند هدف خود نامشخص است. در فیلم‌های دهه ۸۰ که «Road House» شدیداً می‌خواهد باشد، بین دالتون و الی به جای چیزهای آزمایشی که بیشتر به دلیل ضرورت روایی در اینجا آشکار می‌شوند، شور واقعی وجود دارد.

 

تصاویری از فیلم کافه کنار جاده Road House 2024

 

نقد و بررسی فیلم کافه کنار جاده Road House 2024 نقد و بررسی فیلم کافه کنار جاده Road House 2024 نقد و بررسی فیلم کافه کنار جاده Road House 2024

 

نقد و بررسی فیلم Road House 2024:

لحن کلی «Road House» که برای تأثیرگذاری باید بسیار ملموس تر از پویایی شخصیت ها باشد، آسیب زاتر است. این فیلمی است که در آن باید گرمای فلوریدا کیز، ضربه مشت، ضربه ی برخورد بدن به زمین را احساس کنید. صداهایی بیش از حد ساخته شده وجود دارد، اما همه اینها به وضوح در یک آزمایشگاه CGI ایجاد شده است. عجیب است زیرا صحنه‌های مبارزه که سریع هستند – مانند اولین صحنه با دوچرخه‌سواران، زمانی که دالتون مردی را با ناتوانی در تیراندازی خلع سلاح می‌کند، بی‌درنگ کار می‌کند. اما هر زمان که «Road House» باید به «سکانس مبارزه گسترده» برود، می‌توانید تمام رشته‌ها را ببینید. مشت‌ها و واکنش‌های آن‌ها اغلب شبیه صحنه‌های بریده‌شده در یک بازی ویدیویی به نظر می‌رسند، مخصوصاً یک نزاع طولانی در بار و یک سکانس قایق در پایان که CGI آنقدر بد است که نمی‌دانم دلیل این که پرایم این را روی یک صفحه بزرگ نمی‌خواست. به این دلیل بود که مردم کمتر در یک صفحه نمایش کوچک متوجه می شدند.

و سپس کانر مک گرگور در نقش ناکس وجود دارد، یک جامعه شناس که انگار از یک توپ شلیک شده به نیمه پشتی فیلم می رود تا کار را با دالتون تمام کند. ناکس جرقه‌ای را به فیلمی می‌آورد که در حال خشک شدن است، اما بازی مک گرگور به همان اندازه جذاب و گیج‌کننده است، که تقریباً به طور کامل از طریق یک پوزخند بزرگ انجام می‌شود، مثل اینکه او کمی در وزن کشی قبل از مسابقه انجام می‌دهد. او مانند یک پاپای آگرو می‌خندد و به نظر می‌رسد که لیمان به او گفته است که از بالا برود و مک‌گرگور به ماه شلیک کرد. مواقعی وجود دارد که خوانش خط های ناجور او به شدت اشتباه به نظر می رسد، اما شاید این عمدی باشد؟ این یک فشار و کشش مداوم است که آیا مک گرگور عمداً بی دست و پا است یا نه، زیرا ناکس یک جامعه شناس است یا اینکه مبارز هنوز نمی داند چگونه کلمات را روی صفحه کنار هم بگذارد. بین خود بحث کنید.

هر چقدر هم که احمقانه به نظر می رسد، این فشار و کشش بین واقع گرایی و جنون کارتونی که در بازی مک گرگور نهفته است، نشان دهنده کیفیت کلی فیلم است. جیلنهال در حال ساخت یک فیلم است – داستان یک جنگجوی تقریباً ذن که از نقطه شکست خود عبور کرده است – در حالی که افرادی مانند مگنوسون و مک گرگور به مضحک نیمه دیگر متمایل می شوند. این دو هرگز با هم نمی آیند. البته، فیلم‌های دهه 80 زیادی با قهرمانان زمین‌گیر و تبه‌کاران اغراق‌آمیز وجود دارد، اما این «Road House» جدید باعث می‌شود آدم تعادل آن‌ها را بیشتر درک کند.

 

تیزر رسمی فیلم Road House 2024

دانلود فیلم کافه کنار جاده _ دانلود فیلم های جدید 2023 و 2024 – دانلود فیلم های خارجی با کیفیت بلوری BluRay – دانلود فیلم های جدید اکشن 2022 و 2023


2024/04/02 162 بازدید بدون دیدگاه وبلاگ
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد