ویپو فیلم وبلاگ نقد و بررسی فیلم رنگ های شیطان قرمز (Colors of Evil Red 2024)
گیم کالا - خرید بازی
پاتوق یو - دانلود رایگان بازی و نرم افزار کامپیوتر و اندروید

بررسی فیلم رنگ های شیطان قرمز 

دانلود فیلم رنگ های شیطان قرمز (Colors of Evil Red 2024)

نقد و بررسی فیلم رنگ های شیطان قرمز (Colors of Evil Red 2024)

سرخِ خونین، رازهای پنهان: غرق در تاریکی “رنگ های شیطان: قرمز”

 

خلاصه داستان رنگ های شیطان قرمز:

 دانلود فیلم رنگ های شیطان قرمز Colors of Evil Red 2024 : کشف جسد دختری در شهری ساحلی در لهستان، دادستانی را مصمم می‌کند تا با مادر قربانی برای یافتن حقیقت، همکاری‌ای پرشور را آغاز کند و …

 

تحلیل و بررسی فیلم Colors of Evil Red 2024

رازهای قتل این فصل بسیار محبوب شده‌اند. اینکه همه آن‌ها ممکن است به عنوان خوب طبقه‌بندی نشوند، بحثی برای روزی دیگر است. توده‌ی متوسط بودن با انتشار تریلر لهستانی نتفلیکس به نام “رنگ‌های شر: قرمز” کمی بزرگتر شده است، با جنایات خشونت‌آمیز مورد انتظار، یک منحرف‌کننده‌ی توجه، یک کارآگاه ‘آقای خوب بیش از حد’، که همه با یک داستان بی‌روح به هم گره خورده‌اند.

فیلم با تنظیم روایت به خوبی شروع می‌شود. براساس رمان سال ۲۰۱۹ با همین نام، داستان درباره‌ی مونیکا بوگوکا (زوفیا یاسترزبسکا)، راز مرگ او و روند پلیسی بعدی است. یاکوب گیرزال به عنوان لئوپولد بیلسکی علاقه زیادی به پیگیری قتل مونیکا دارد، با وجود تلاش‌های مافوقش برای بستن پرونده.

دانلود فیلم فیلم رنگ های شیطان قرمز (Colors of Evil Red 2024)

یک دادستان بیش از حد مطمئن، او با مادر مونیکا، هلنا بوگوکا (ماجا اوستاشفسکا) همکاری می‌کند تا جزئیات کلیدی برای حل پرونده را استخراج کند. از این نقطه به بعد، فیلم به سمت سقوط می‌رود. نوشتار تنبل در پیش‌بینی‌پذیری فیلم آشکار است. عنصر غافلگیری و تعلیق برای این ژانر بسیار مهم است و این فیلم در هر دو مورد شکست می‌خورد.

تصاویر نیز ناخوشایند هستند. زمانی که بدن مونیکا به ساحل می‌رسد، دوربین بر روی صورت بی‌خون او، چشم‌ها و لب‌های مجروحش به طرز ناخوشایندی طولانی‌تر از حد لازم تمرکز می‌کند. برخی صحنه‌ها بی‌رحمانه و بی‌نیازانه بیرحمانه هستند.

تنها نقطه قوت فیلم، هلنا بوگوکا است که تجسمی از قدرت است زیرا با گناه غیرقابل تحمل پس از مرگ دخترش دست و پنجه نرم می‌کند. وقتی او می‌گوید، “ما به دخترمان خیانت کردیم”، تمام احساسات درست را به خود می‌گیرد. اما این لحظات به ندرت باقی می‌مانند زیرا شخصیت یک‌بعدی او بدون کاوش باقی می‌ماند. علاوه بر این، سادگی مونیکا ارزش احساسی کل داستان را پایین می‌آورد. در عوض، سازندگان می‌توانستند بر مسیر او در سفر کشف خود تمرکز کنند.

رنگ‌های شر: قرمز شخصیت‌هایی دارد که می‌توان آن‌ها را سیاه یا سفید و هرگز خاکستری نامید. حتی با یک رویکرد ساده، هرگز شما را به طرفداری از قهرمانانش وا نمی‌دارد. اگر فقط سازندگان تمایل کمتری به شکستن از معمول و تلاش برای چیزی نوآورانه نشان می‌دادند.

 

تریلر فیلم Colors of Evil Red 2024

مشاهده لینک ها و دانلود تنها با آی پی ایران در دسترس است

لطفا ابتدا V.P.N خود را خاموش کنید


2024/06/18 194 بازدید بدون دیدگاه وبلاگ
travian
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد