ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم ایرانی حدود ساعت هشت صبح
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم ایرانی حدود ساعت هشت صبح

دانلود فیلم ایرانی حدود ساعت هشت صبح

بزودی دانلود فیلم حدود ساعت هشت صبح 1401
ژانر فیلم : اجتماعی | درام مخاطب : مناسب برای همه سنین. سال انتشار : 1401 محصول : ایران کارگردان : منوچهر هادی مدت زمان : 1 ساعت و 30 دقیقه
خلاصه داستان : خلاصه داستان این فیلم هنوز به طور رسمی منتشر نشده است و به محض انتشار در این پست درج خواهد شد .

 

تیزر فیلم ایرانی حدود ساعت هشت صبح

پس از انتشار قرار میگیرد

 

معرفی فیلم سینمایی حدود ساعت هشت صبح

فیلم ایرانی حدود ساعت هشت صبح ساخت کشور ایران و در ژانر اجتماعی ، درام  و به کارگردانی و نویسندگی منوچهر هادی و تهیه کنندگی محمدصادق رنجکشان می باشد. اسامی بازیگران فیلم سینمایی حدود ساعت هشت صبح هنوز به طور رسمی منتشر نشده است و به محض انتشار در این پست درج خواهد شد. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

اخبار و توضیحاتی درباره فیلم حدود ساعت هشت صبح

پروژه ساخت فیلم حدود ساعت هشت صبح در سال 1400 و به کارگردانی منوچهر هادی کلید خورد . منوچهر هادی برای ساخت این فیلم سینمایی به سازمان سینمایی درخواست پروانه ساخت داده است و اکنون پس از دریافت پروانه ساخت این فیلم در مرحله انتخاب بازیگر قرار دارد . این فیلم در ژانر اجتماعی ساخته میشود و در مورد خلاصه داستان این فیلم سینمایی اطلاعاتی در دست نیست اما به نظر می رسد مضمونی طنز داشته باشد.

منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه‌‌نویس سینما و تلویزیون و بازیگر می باشدو تازه ترین فیلم به کارگردانی ایشان فیلم رحمان 1400 می باشد که توانست فروش فوق العاده ای داشته باشد . ایشان همچنین فیلم های آینه بغل ، کارگر ساده نیازمندیم ، من سالوادور نیستم و سایر اثار موفقی در کارنامه ی خود ثبت کرده است.

 

تاریخ اکران فیلم ایرانی حدود ساعت هشت صبح : به محض ثبت قرارداد اکران، قرار داده خواهد شد.


2021/10/05 2,596 بازدید بدون دیدگاه دانلود فیلم ، فیلم اجتماعی ، فیلم ایرانی ، فیلم درام
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد