ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم ناپلئون Napoleon 2023 دوبله فارسی
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم ناپلئون Napoleon 2023

دانلود فیلم ناپلئون Napoleon 2023 دوبله فارسی

دوبله فارسی کیفیت WEB-DL قرار گرفت دانلود فیلم ناپلئون 2023
ژانر فیلم : اکشن | بیوگرافی | درام مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 2023 امتیاز IMDB : 7.0 محصول : آمریکا کارگردان : Ridley Scott ستارگان : Vanessa Kirby, Ludivine Sagnier, Joaquin Phoenix مدت زمان : 2 ساعت 18 دقیقه
خلاصه داستان : دانلود فیلم ناپلئون Napoleon 2023: این فیلم نگاهی اصیل و شخصی به خاستگاه ناپلئون بناپارت و صعود سریع و بی‌رحمانه‌اش به امپراتور است

 

تریلر فیلم Napoleon 2023

 

معرفی فیلم ناپلئون Napoleon 2023

فیلم اتصال Junction) 2023) ساخت کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، بیوگرافی ، درام و به کارگردانی و نویسندگی ریدلی اسکات می باشد. در فیلم اتصال 2023 بازیگرانی مانند ونسا کربی، لودیوین ساگنیر، واکین فینیکس و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

تقد و بررسی فیلم ناپلئون Napoleon 2023

همچنین ستاره‌ی این فیلم، واکین فینیکس، در فیلم Napoleon را یک اقتباس سینمایی ساده از یک قهرمان نمی‌داند و آن را روایتی از زندگی یک شخصیت پیچیده از لنز ریدلی اسکات توصیف می‌کند. او در اینباره می‌گوید:

ما قطعاً می‌خواستیم از یک روایت قهرمان‌انگارانه‌ی کلیشه‌ای از ناپلئون جلوگیری کنیم؛ حداقل از دید من، این فیلم یک اثر بیوگرافی حماسی ساده نیست. اگر شما می‌خواهید واقعاً شخصیت ناپلئون را درک کنید؛ باید خودتان شروع به تحقیق کنید؛ زیرا اگر شما این اثر را تماشا کنید؛ این یک روایت پیچیده از دید ریدلی اسکات خواهد بود، این فیلم واقعاً یک جهان پیچیده است! ما در این فیلم به دنبال به تصویر کشیدن احساسات وی بودیم.

جلوه های ویژه چشمگیر: جلوه های ویژه فیلم ناپلئون بسیار چشمگیر است و به زیبایی تمام صحنه های جنگ و نبرد را به تصویر کشیده است.
فیلمبرداری زیبا: فیلمبرداری فیلم ناپلئون بی نقص است و به خوبی دوران تاریخی را به تصویر می کشد.
ناپلئون یک فیلم موفق بود و با تحسین منتقدان و مخاطبان روبرو شد. این فیلم در گیشه نیز موفق بود و بیش از ۵۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.

“یک فیلم تاریخی پرهزینه و پر ستاره که به زندگی یکی از بزرگترین رهبران نظامی تاریخ می پردازد.” – ورایتی
“یک فیلم حماسی و پرمخاطب که با بازی خوب واکین فینیکس و جلوه های ویژه چشمگیر، تجربه ای جذاب و مهیج را ارائه می دهد.” – رولینگ استون

تصلاویری از فیلم ناپلئون Napoleon 2023

دانلود فیلم ناپلئون Napoleon 2023 دانلود فیلم ناپلئون Napoleon 2023

دانلود فیلم ناپلئون Napoleon 2023 دانلود فیلم ناپلئون Napoleon 2023

 

شاید دوست داشته باشید :
دانلود فیلم های جدید 2022 و 2023دانلود فیلم های جدید اکشن 2022 و 2023

گزارش خرابی لینک

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد