ویپو فیلم دانلود سریال دانلود سریال راهزنان زمان Time Bandits 2024 دوبله فارسی
گیم کالا - خرید بازی
پاتوق یو - دانلود رایگان بازی و نرم افزار کامپیوتر و اندروید
Time-Bandits-2024

دانلود سریال راهزنان زمان Time Bandits 2024 دوبله فارسی

دوبله فارسی راهزنان زمان: قسمت 10 زیرنویس + قسمت 5 دوبله
ژانر فیلم : ماجراجویی | علمی تخیلی | فانتزی | کمدی مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 2024 امتیاز IMDB : 6.9 محصول : انگلیس ، آمریکا کارگردان : Jeff Tomsich, Taika Waititi, Armagan Ballantine ستارگان : Cal El Tack, Sarah Darkin, Lisa Kudrow, Tadg Murphy, Roger Jean Nsangyumova, Ron Temete.
خلاصه داستان : دانلود سریال راهزنان زمان Time Bandits 2024 در مورد پسری 11 ساله به نام کوین است که علاقه زیادی به تاریخ دارد. در این میان او به شکلی اسرارآمیز یک پورتال سفر در زمان را در اتاق خواب خود کشف کرده و در یک ماجراجویی هیجان‌انگیز و بامزه به گروهی از دزدان در حال سفر در زمان ملحق می‌شود و…

 

تریلر سریال Time Bandits 2024

 

معرفی سریال راهزنان زمان Time Bandits 2024

سریال راهزنان زمان Time Bandits) 2024) ساخت کشور آمریکا، انگلیس و در ژانر ماجراجویی، کمدی، فانتزی، تخیلی و به کارگردانی و نویسندگی جف تامسیچ، تایکا وایتیتی ، آرماگان بالانتاینمی باشد. در سریال راهزنان زمان 2024 بازیگرانی مانند کال ال تاک، سارا دارکین، لیسا کودرو، تادگ مورفی، راجر ژان نسنگیوموا، رون تمته و… به هنرنمایی پرداخته اند. شما میتوانید این سریال جذاب را با دوبله فارسی و زیرنویس چسبیده همراه با پخش آنلاین از رسانه ویپو فیلم با لینک مستقیم و کیفیت عالی دریافت و تماشا کنید.

 

شاید دوست داشته باشید :
سریال های جدید خارجی دوبله فارسی 2022 و 2023فیلم های جدید طنز کمدی 2022 و 2023

مشاهده لینک ها و دانلود تنها با آی پی ایران در دسترس است

لطفا ابتدا V.P.N خود را خاموش کنید


travian
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد