ویپو فیلم دانلود فیلم دنلود فیلم آناتومی یک سقوط 2023 Anatomy of a Fall دوبله فارسی
گیم کالا - خرید بازی
دنلود فیلم آناتومی یک سقوط 2023 Anatomy of a Fall

دنلود فیلم آناتومی یک سقوط 2023 Anatomy of a Fall دوبله فارسی

دوبله فارسی برنده 4 جایزه و کاندیدای 4 جایزه دیگر دنلود فیلم آناتومی یک سقوط 2023
ژانر فیلم : جنایی | درام | هیجان انگیز مخاطب : مناسب همه سنین سال انتشار : 2023 امتیاز IMDB : 7.8 محصول : آمریکا کارگردان : Justine Triet ستارگان : Sandra Hüller, Swann Arlaud, Milo Machado Graner مدت زمان : 2 ساعت 29 دقیقه
خلاصه داستان : آناتومی یک سقوط 2023 Anatomy of a Fall: زنی مظنون به قتل شوهرش است و پسر نابینا به عنوان تنها شاهد با یک دوراهی اخلاقی روبرو می شود.

تریلر فیلم Anatomy of a Fall 2023

معرفی فیلم آناتومی یک سقوط Anatomy of a Fall 2023

فیلم آناتومی یک سقوط Anatomy of a Fall) 2023) ساخت کشور آمریکا و در ژانر جنایی ، درام ، هیجان انگیز و به کارگردانی و نویسندگی جاستین تریت می باشد. در فیلم آناتومی یک سقوط 2023 بازیگرانی مانند ساندرا هولر، سوان آرلو، میلو ماچادو گرانر و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

نقد و بررسی فیلم آناتومی یک سقوط Anatomy of a Fall 2023

این همان زنی است که ساندرا هولر در فیلم Anatomy of a Fall اثر جاستین تریت کارگردان فرانسوی بازی می کند. می توانید زیرنویس آن را «تصنیف زن بی لبخند» بگذارید. هولر در نقش ساندرا، رمان نویس و مترجم موفق، آلمانی الاصل اما با همسر فرانسوی خود، ساموئل (ساموئل تیس) و پسر 10 ساله شان، دانیل (میلو ماچادو گرانر)، در خانه ای جنگلی در آلپ فرانسه زندگی می کند. . دانیل، که نابینا است، با سگش در حال پیاده روی است که جسد بی جان پدرش را در برف، تنها چند متری خانه خانواده، که سرش از زخم خونی شده است، پیدا می کند. به نظر می رسد او از یک پنجره طبقه بالا افتاده است. ساندرا زمانی که تصادف -اگر واقعا تصادفی بوده- چرت می زد، یا ادعا می کند که چرت می زد.

عملکرد او شگفت انگیز است در یک لحظه ساندرا توضیح می‌دهد که چرا فکر می‌کرد اینقدر مهم است که در تصادف دنیل به هیچ گناهی نچسبد، و ناگهان احساس می‌کنیم کلیدی برای طرز فکر او به ما داده شده است. ساندرا آزادانه به دنیا لبخند نمی‌زند. او برای باز کردن درها چهره ای شاد به خود نمی گیرد. اما شدت او به خودی خود نوعی تفکر است، و احساسات او به اندازه احساسات دیگران عمیق است – او فقط حاضر نیست آنها را در سطح ظاهر کند. ساندرای هولر، با نگاه متمرکزش، نحوه پاسخگویی مستقیم به یک سوال به جای رقصیدن در اطراف آن، قلب سازش ناپذیر فیلم است. او لبخند می زند که انگار منظورش است، و فقط زمانی که منظورش باشد. این مانند یک زبان جدید است که از نحو پیچیده و صفت های گلدار خالی شده است و این وظیفه ماست که یاد بگیریم چگونه آن را بخوانیم.

شاید دوست داشته باشید :
دانلود فیلم های جدید 2022 و 2023دانلود فیلم های جنایی

گزارش خرابی لینک
دنلود فیلم آناتومی یک سقوط 2023 Anatomy of a Fall

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد