ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود مستند ایرانی سیاوش در آتش
گیم کالا - خرید بازی
دانلود مستند ایرانی سیاوش در آتش

دانلود مستند ایرانی سیاوش در آتش

بزودی دانلود مستند سیاوش در آتش
ژانر فیلم : مستند | بیوگرافی | اجتماعی | درام مخاطب : مناسب برای همه سنین. سال انتشار : 1401 محصول : ایران کارگردان : کیوان مهرگان ستارگان : محمدرضا شجریان و ... مدت زمان : 2 ساعت و 9 دقیقه
خلاصه داستان : در این مستند تعدادی از چهره‌ های سرشناس موسیقی، سیاست و فرهنگ به عنوان شاهدان تاریخی وقایع، خاطرات و نگاه خود را روایت می‌ کنند...

 

تیزر مستند ایرانی سیاوش در آتش

پس از انتشار قرار میگیرد

 

معرفی مستند سینمایی سیاوش در آتش

مستند ایرانی سیاوش در آتش ساخت کشور ایران و در ژانر اجتماعی ، درام  و به کارگردانی و نویسندگی و تهیه کنندگی کیوان مهرگان می باشد. در مستند سیاوش در آتش بازیگرانی مانند محمدرضا شجریان و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

اخبار و توضیحاتی درباره مستند سیاوش در آتش

کیوان مهرگان مستند بلند سیاوش در آتش را با تمرکز بر زندگی و زمانه محمدرضا شجریان می سازد.این مستند با تمرکز بر زندگی و زمانه هنری استاد محمدرضا شجریان تحولات موسیقی و شعر فارسی را در بستر تاریخ اجتماعی ایران روایت می‌کند.

‌کیوان مهرگان در بیش از دو سال، دیدگاه‌های متخصصانِ حوزه موسیقی، شعر، جامعه‌شناسی و شاهدان تاریخی حوادث را گردآوری کرده و به روایت یافته‌هایش پرداخته است. در این مستند تعدادی از چهره‌های سرشناس موسیقی، سیاست و فرهنگ به عنوان شاهدان تاریخی وقایع، خاطرات و نگاه خود را روایت می‌کنند. ساخت این مستند  ۳۵ ماه طول کشیده است.
کیوان مهرگان، شاعر و مستندساز پیش از «سیاوش در آتش»، مستندهای «ضد خاطرات»، «قاب‌ها» و … را کارگردانی کرده است.

تاریخ اکران فیلم ایرانی برف آخر : به محض ثبت قرارداد اکران، قرار داده خواهد شد.


دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد