ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود قسمت سوم برنامه همرفیق با مهمانی پژمان جمشیدی و سام درخشانی
گیم کالا - خرید بازی
دانلود قسمت سوم برنامه همرفیق با مهمانی پژمان جمشیدی و سام درخشانی

دانلود قسمت سوم برنامه همرفیق با مهمانی پژمان جمشیدی و سام درخشانی

لینک دانلود قرار گرفت با مهمانی پژمان جمشیدی و سام درخشانی
ژانر فیلم : خانوادگی مخاطب : مناسب برای همه سنین. سال انتشار : 1399 محصول : ایران کارگردان : شهاب حسینی ستارگان : پژمان جمشیدی، سام درخشانی مدت زمان : 60 دقیقه
خلاصه داستان : برنامه ای با صحبت ها و گفتگو متفاوت جدید با حضور هنرمندان با اجرای شهاب حسینی

تیزر قسمت سوم برنامه همرفیق

 

معرفی برنامه همرفیق

برنامه همرفیق با ژانر خانوادگی محصول سال 1399 ایران می باشد و این برنامه به کارگردانی شهاب حسینی و نویسندگی سروش صحت و تهیه کنندگی حسن خدادادی می باشد. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

رمز فایل پیش فروش: BLRPTMEDXHFSVGUK

 درباره برنامه همرفیق

تیم سازنده این برنامه از چهره های حرفه‌ای سینما و تلویزیون تشکیل شده است. برنامه همرفیق شهاب حسینی با سبک جدید وارد نمایش خانگی می شود و هر مهمان می تواند صمیمی ‌ترین دوستش را با خود همراه آورد و سازندگان این برنامه قصد دارند از افرادی دعوت کنند که کمتر در برنامه‌های گفت و گو محور حضور داشته اند  استفاده کنند.

بازیگران یا شرکت‌کنندگان برنامه همرفیق نامشخص بوده، اما نوید محمدزاده اولین مهمان شهاب حسینی در همرفیق خواهد بود. شهاب حسینی همرفیق را بعنوان چهارمین برنامه در مقام مجری برگزار می کند و تاکنون در 67 فیلم و سریال حضور داشته که 26 جایزه برایش به همراه داشت و با توجه به حضور شهاب حسینی پیش‌بینی می‌شود چهره سرشناس زیادی مهمان هم‌رفیق باشند.این برنامه محور هنری و اجتماعی با مهمانانی مشهور دارد.

 

تفاوت همرفیق با سایر برنامه ها

*هر مهمان به همراه بهترین رفیق خود حاضر می شود و بخش اصلی گفت و گو درباره رفاقت و راه و رسم آن است. نکته دیگر این که سازندگان برنامه بنا ندارند با مهمان وارد چالش و مچ گیری شوند بلکه برنامه به نوعی پاسداشت آنهاست.

*موسیقی زنده هم دارد که در استودیو اجرا می شود. امیر توسلی سرپرستی گروه موسیقی این برنامه را برعهده دارد.همچنین برنامه تماشاچی دارد و با حفظ پروتکل های بهداشتی شهاب حسینی را همراهی می کنند.

 

دانلود دیگر قسمت های برنامه همرفیق

 

 

شاید دوست داشته باشید :

دانلود سریال های ایرانی – دانلود فیلم ایرانی 1399 و 1400 

گزارش خرابی لینک
دانلود قسمت سوم برنامه همرفیق با مهمانی پژمان جمشیدی و سام درخشانی

2020/12/23 3,254 بازدید بدون دیدگاه دانلود فیلم
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد