ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم کیم پاسیبل 2019 Kim Possible دوبله فارسی
گیم کالا - خرید بازی
Kim-Possible-1

دانلود فیلم کیم پاسیبل 2019 Kim Possible دوبله فارسی

دوبله فارسی دانلود فیلم کیم پاسیبل 2019
ژانر فیلم : اکشن | هیجان انگیز | کمدی مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 2019 امتیاز IMDB : 4.6 محصول : آمریکا کارگردان : Zach Lipovsky, Adam B. Stein ستارگان : Sadie Stanley, Sean Giambrone, Ciara Riley Wilson مدت زمان : 1 ساعت و 25 دقیقه
خلاصه داستان : کیم پاسیبل 2019 Kim Possible: فیلم کیم پاسیبل روی دختری به همین نام تمرکز دارد که یک زندگی دوگانه دارد. او به عنوان یک فرد عادی زندگی می‌کند اما او یک قهرمان است و به مبارزه با افراد شرور و خلافکار می‌پردازد. او در این راه تنها نیست و به همراه دستیار همیشگی خود که ران نام دارد، مأموریت‌های خود را انجام می‌دهد. داستان این فیلم در زمانی اتفاق می‌افتد که کیم پاسیبل و ران وارد دوره دبیرستان می‌شوند. این دو در ابتدا تصور می‌کردند قرار است همه چیز عالی و بی‌نقص پیش برود. اما طولی نمی‌کشد که تصورات آنها خراب می‌شود. آنها متوجه می‌شوند که سلسله مراتب اجتماعی دبیرستان برای آنها امری چالش برانگیز محسوب می‌شود؛ حتی چالش برانگیزتر از اعمال قهرمانانه! تمام اینها در حالی است که دو شرور بزرگ در میان سایه‌ها کمین کرده‌اند و منتظر فرصت هستند تا مأموریت شوم خود را آغاز کنند.

 

معرفی فیلم کیم پاسیبل 2019 Kim Possible

فیلم کیم پاسیبل Kim Possible) 2019 ) ساخت کشور آمریکا و در ژانر اکشن، هیجان انگیز،  کمدی و به کارگردانی و نویسندگی زک لیپوفسکی، آدام بی استاین می باشد. در فیلم کیم پاسیبل 2019  بازیگرانی مانند سدی استنلی، شان جیامبرون، سیارا رایلی ویلسون و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

شاید دوست داشته باشید :
دانلود فیلم های جدید اکشن 2022 و 2023  – دانلود فیلم های جدید طنز کمدی 2022 و 2023

گزارش خرابی لینک
دانلود فیلم کیم پاسیبل 2019 Kim Possible

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد