ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم کندان: سوگند انتقام Kundan 1993 دوبله فارسی
گیم کالا - خرید بازی
Kundan

دانلود فیلم کندان: سوگند انتقام Kundan 1993 دوبله فارسی

دوبله فارسی دانلود فیلم کندان: سوگند انتقام 1993
ژانر فیلم : اکشن | درام مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 1993 امتیاز IMDB : 6.3 محصول : هند کارگردان : K.C. Bokadia ستارگان : Dharmendra, Jaya Prada, Amrish Puri مدت زمان : 2 ساعت و 15 دقیقه
خلاصه داستان : تاکور شمشر سینگ زندگی ثروتمندی دارد که عمدتاً از طریق فعالیت های مجرمانه مانند قاچاق و خرید و فروش مواد مخدر تأمین می شود. او هرگز دستگیر نشده است زیرا چندین سیاستمدار بلندپایه و مقامات پلیس را در "دستمزد" خود دارد. وقتی سردبیر یک روزنامه او را افشا می کند، تمام خانواده را بی رحمانه به قتل می رساند. وقتی متوجه می شود که ناظر پلیس کوندان سینگ به ویژه برای دستگیری او از دهلی منتقل شده است، ابتدا با او دوست می شود، اما وقتی متوجه می شود که کوندان را نمی توان آورد، نقشه ای فریبنده می سازد که کوندان، همسرش، پاروات را به دام می اندازد. ، سگ خانگی و میمون - به طوری که او بتواند همچنان به عنوان پادشاه بی تاج و تخت عالم اموات باقی بماند.

 

معرفی فیلم کندان: سوگند انتقام Kundan 1993

فیلم کندان: سوگند انتقام Kundan Kundan 1993) Kundan 1993) ساخت کشور آمریکا و در ژانر اکشن، درام و به کارگردانی و نویسندگی بوکادیا می باشد. در فیلم کندان: سوگند انتقام Kundan 1993 بازیگرانی مانند دارمندرا، جایا پرادا، امریش پوری و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

شاید دوست داشته باشید :
دانلود فیلم های جدید هندی دوبله فارسی 2021 و 2022دانلود فیلم های جدید اکشن 2021 و 2022

گزارش خرابی لینک
دانلود فیلم کندان: سوگند انتقام Kundan 1993

2022/09/22 2,814 بازدید بدون دیدگاه دانلود فیلم ، فیلم اکشن ، فیلم خارجی دوبله فارسی ، فیلم درام
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد