ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم کره ای ناقوس مرگ Death Bell 2008
گیم کالا - خرید بازی
Death-Bell-2008

دانلود فیلم کره ای ناقوس مرگ Death Bell 2008

کاندیدای دریافت 2 جایزه بین المللی دانلود فیلم کره ای ناقوس مرگ 2008
ژانر فیلم : ترسناک | هیجان انگیز مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 2008 امتیاز IMDB : 5.5 محصول : کره جنوبی کارگردان : Hong-Seung Yoon ستارگان : Kim Bum, In-sook Choi, Da-Geon مدت زمان : 1 ساعت و 26 دقیقه
خلاصه داستان : داستان این فیلم ترسناک درباره مدرسه‌ای بزرگ و معتبر در سئول است که گروهی متشکل از 20 دانش آموز نخبه را برای شرکت در کلاس‌های آمادگی ورود به کالج دور هم جمع میکند. اما زمانی که دانش‌آموزان یکی پس از دیگری ناپدید شده و به طرز وحشتناکی کشته میشوند اوضاع از کنترل دو معلم مدرسه آقای کیم و خانم چوی خارج میشود. اکنون آفای کیم برای حل این معمای وحشتناک تمام توان خود را به کار بسته تا از مرگ دانش‌آموزان جلوگیری کند. اما آیا این حوادث هولناک علتی منطقی دارند یا قدرتی ماورایی دلیل همه آن‌ها میباشد…؟

 

تریلر فیلم Death Bell 2008

 

معرفی فیلم ناقوس مرگ Death Bell 2008

فیلم ناقوس مرگ Death Bell) 2008) ساخت کشور کره جنوبی و در ژانر ترسناک، هیجان انگیز و به کارگردانی و نویسندگی هونگ سونگ یون می باشد. در فیلم ناقوس مرگ 2008 بازیگرانی مانند کیم بام، این سوک چوی، داگئون و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

شاید دوست داشته باشید :
دانلود فیلم های هیجانی دانلود فیلم های جدید ترسناک 2021 و 2022

گزارش خرابی لینک
دانلود فیلم کره ای ناقوس مرگ Death Bell 2008

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد