ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم کجا میری آیدا؟ Quo vadis, Aida? 2020
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم کجا میری آیدا؟ Quo vadis, Aida? 2020

دانلود فیلم کجا میری آیدا؟ Quo vadis, Aida? 2020

برنده 14 جایزه و نامزد دریافت 5 جایزه دیگر دانلود فیلم کجا میری آیدا؟ 2020
ژانر فیلم : درام | تاریخی | جنگی مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 2020 امتیاز IMDB : 7.8 محصول : آمریکا کارگردان : Jasmila Zbanic ستارگان : Jasna Djuricic, Izudin Bajrovic, Boris Ler مدت زمان : 1 ساعت 38 دقیقه
خلاصه داستان : فیلم کجا میری آیدا؟ Quo vadis, Aida 2020 در سال ۱۹۹۵ روایت میشود و در مورد زنی به نام آیدا است که به عنوان مترجم سازمان ملل در شهر کوچک سربرنیتسا زندگی میکند. اما هنگامی که ارتش صربستان شهر کوچک آن‌ها را به اشغال خود در می‌آورد، خانواده آیدا نیز همراه با هزاران شهروند دیگر به دنبال یافتن اردوگاهی امن به سازمان ملل پناه میبرند. در این میان آیدا به عنوان مترجم از مذاکرات خبر داشته و به اطلاعات مهمی دسترسی دارد. اکنون او در این فکر است که چه آینده‌ای در انتظار خانواده و مردم شهر او خواهد بود؟ آیا آن‌ها نجات پیدا میکنند یا مرگ در انتظارشان است؟

 

تریلر فیلم Quo vadis, Aida? 2020

معرفی فیلم کجا میری آیدا؟ Quo vadis, Aida? 2020

فیلم کجا میری آیدا؟ 2020 (Quo vadis, Aida) ساخت کشور آمریکا و در ژانر درام ، تاریخی ، جنگی و به کارگردانی و نویسندگی یاسمیلا زبانیچ می باشد. در فیلم کجا میری آیدا؟ 2020 بازیگرانی مانند جاسنا جوریچیچ ، ایزودین باجوویچ ، بوریس لر و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

گزارش خرابی لینک
دانلود فیلم کجا میری آیدا؟ Quo vadis, Aida? 2020

2021/04/28 4,077 بازدید ۱ دیدگاه دانلود فیلم ، فیلم تاریخی ، فیلم جنگی ، فیلم درام
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد