ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم ژن کشتار The Killing Gene 2007
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم ژن کشتار The Killing Gene 2007

دانلود فیلم ژن کشتار The Killing Gene 2007

کاندیدای دریافت جایزه بهترین فیلم دانلود فیلم ژن کشتار 2007
ژانر فیلم : ترسناک | جنایی | درام مخاطب : مدیدن این فیلم برای افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود. سال انتشار : 2007 امتیاز IMDB : 5.7 محصول : انگلیس کارگردان : Tom Shankland ستارگان : Stalan Scashgord, Melissa George, Ashley Walters مدت زمان : 1 ساعت 41 دقیقه
خلاصه داستان : مجموعه‌ای از قتل‌های وحشتناک در شهر نیویورک در حال رخ دادن است؛ در این میان برخی از اجساد کشف شده به طرز وحشتناکی تکه تکه شده و بر روی برخی دیگر نیز یک معادله ریاضی حک شده است. اکنون کاراگاه ادی آرگو به همراه همکار جدید خود هلن وستکات مامور میشوند تا راز این قتل‌های عجیب را آشکار سازند. آن‌ها به زودی معمای معادله حک شده بر روی بدن قربانیان را کشف کرده و متوجه میشوند که به هر قربانی یک انتخاب وحشتناک داده میشود، اینکه یا عزیزان خود را بکشید یا کشته شوید. حال باید دید آیا کاراگاه ادی آرگو و همکارش میتوانند جلوی این قاتل ترسناک را بگیرند یا خیر…؟

 

تریلر فیلم The Killing Gene 2007

 

معرفی فیلم ژن کشتار The Killing Gene 2007

فیلم ژن کشتار The Killing Gene) 2007) ساخت کشور انگلیس و در ژانر ترسناک ، جنایی ، درام و به کارگردانی تام شانکلند و نویسندگی کلایو بردلی می باشد. در فیلم ژن کشتار 2007 بازیگرانی مانند استلان اسکاشگورد، ملیسا جرج، اشلی والترز و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

گزارش خرابی لینک
دانلود فیلم ژن کشتار The Killing Gene 2007

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد