ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم ایرانی چپ راست
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم ایرانی چپ راست

دانلود فیلم ایرانی چپ راست

دانلود فیلم چپ راست
ژانر فیلم : کمدی | اجتماعی مخاطب : مناسب برای همه سنین. سال انتشار : 1399 محصول : ایران کارگردان : رامبد جوان ، پیمان قاسم خانی ، سروش صحت ، حامد محمدی ستارگان : رامبد جوان، سارا بهرامی، پیمان قاسمخانی، ویشکا آسایش، سروش صحت، مونا فرجاد، ستاره اسکندری مدت زمان : 1 ساعت و 30 دقیقه
خلاصه داستان : فیلم چپ راست داستان اقای راستی ( رامبد جوان ) بوده که با رقیب چپی‌اش ( پیمان قاسمخانی ) دشمنی دیرینه دارد و تصمیم می‌گیرد مثل قدیم برایش پاپوش درست کند و همسرش ( سارا بهرامی ) و رقیبش ( ویشکا آسایش ) هم وارد داستان می‌شوند. این دو رقیب با ورود یک زن غریبه به زندگیشان دچار تحولی عظیم می‌گردند و متوجه میشن باید متحد شوند، وقتی حاج‌اقا ( سروش صحت ) باخبر میشه وارد ماجرایی می‌شوند که اتفاقات طنز تلخ و شیرینی را برایشان رقم میزند.

تیزر فیلم چپ راست

معرفی فیلم چپ راست

چپ راست تازه ترین فیلم با چهار کارگردان بزرگ ایران است. این اولین بار است که چهار کارگردان و ستاره ی سینمای کمدی در یک اثر مشترک با هم همکاری میکنند. رامبد جوان / پیمان قاسم خانی / سروش صحت و حامد محمدی چهار هنرمندی که سابقه ی درخشانی در ساخت اثار کمدی دارند در این فیلم سینمایی کنار یک دیگر قرار گرفته اند. میتوان گفت با این کارگردانان بزرگ این فیلم یک کمدی خیلی پر بیننده , جذاب و خنده دار خواهد بود.

فیلم سینمایی چپ راست که پیش تولید و تولید آن در دی و بهمن امسال در سکوت کامل خبری فیلم برداری شد از جمله پروژه های سینمایی بود که در اولین ساعات اعلام شیوع ویروس کرونا از سمت ستاد مقابله با کرونا برای حفظ سلامتی و ایمنی هنرمندان و عوامل ساخت فیلم تصمیم به توقف فیلمبرداری آن گرفته شد. این درحالی است که کمتر از یک هفته تا پایان فیلمبرداری این فیلم باقی مانده بود . گفته می شود پس از بازگشت به شرایط عادی فیلمبرداری این فیلم سینمایی مجدد از سر گرفته خواهد شد.

. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

درباره فیلم چپ راست

داستان فیلم چپ راست کاملاً اجتماعی با مضمونی کمدی بوده که داستان افرادی از دوگروه جامعه را روایت می‌کند که درگیر یک ماجرای سیاسی شدند و با ورود یک زن موضوع پیچیده می‌شود، دوباره آنان باهم متحد میشوند تا با کمک هم مشکل را حل کنند. فیلم سینمایی چپ راست در تهران فیلم‌برداری شده و بخش پایانی آن در شمال بوده که بمدت پنج ماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی حامد محمدی موضوع آن برپایه دغدغه‌های روابط اجتماعی جامعه با رویکردی کمدی است. بازیگران فیلم چپ راست حامد محمدی از گروهی باتجربه شامل رامبد جوان و سروش صحت و سارا بهرامی تشکیل شده. فیلم ایرانی چپ راست باوجود داشتن داستان و موضوع جذاب می‌تواند جزء پرفروش‌ترین فیلمهای جدید سال 1399 باشد و همچنین تماشاگران بسیاری را به سینما بیاورد. پخش نمایش خانگی بزودی تایید می‌شود.

 

نقد فیلم چپ راست

بهترین هنرنمایی این اثر بازی عالی ویشکا آسایش است که در نقش زنی حسود، ریاکار و افاده‌ای می‌باشد؛ زنی که هم رفیق دزد بوده و هم شریک غافله است. فیلم جدید چپ راست می‌خواهد مرثیه‌ای باشد برای تمام آدمهایی که سالها درگیر کینه‌توزی بودن و از ابزار غلطی برای پیشبرد اهدافشان استفاده کردند؛ درواقع این فیلم تکمیل کننده سری فیلمهای حامد محمدی با محوریت روابط اجتماعی جامعه و دغدغه‌های آن بوده که بنظرم بخوبی این کارگردان توانسته هدفش را با چپ راست عملی کند. نکته‌ای جالب که در سایر آثار قبلی محمدی وجود نداشت، در چپ راست هست به‌گونه‌ای که انرژی و پتانسیل بالای برخی صحنه‌های فیلم تماشاگر را مشتاقانه به تماشای فیلم ترغیب کرده و به هیجان می‌آورد.

 

شاید دوست داشته باشید :

دانلود فیلم های ایرانیدانلود فیلم دوبله 

 

گزارش خرابی لینک

2023/09/19 6,346 بازدید بدون دیدگاه دانلود فیلم ، فیلم اجتماعی ، فیلم ایرانی ، فیلم کمدی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد