ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم پیگی Piggy 2012
گیم کالا - خرید بازی
piggy

دانلود فیلم پیگی Piggy 2012

دانلود فیلم پیگی 2012
ژانر فیلم : ترسناک | هیجان انگیز مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 2012 امتیاز IMDB : 5.5 محصول : انگلیس کارگردان : Kieron Hawkes ستارگان : Paul Anderson, Ed Skrein, Josh Herdman مدت زمان : 1 ساعت و 44 دقیقه
خلاصه داستان : لندن، روز مدرن: جو، مرد جوان ملایمی که از زندگی خود خسته شده است. هنگامی که برادر محبوبش کشته می شود، جو در پیگی، یکی از دوستان قدیمی برادرش، آرامش می یابد. پیگی به جو کمک می کند تا با غم و اندوه کنار بیاید و قصد دارد او را نجات دهد و به او کمک کند تا عدالت را برای قتل برادرش به دست آورد. همانطور که دوستی آنها رشد می کند، جو خود را در دنیایی خطرناک و تیره از خشونت و انتقام می یابد. همانطور که زندگی جو در اطراف او فرو می ریزد، او شروع به این سوال می کند که پیگی واقعا کیست و چقدر با او صادق بوده است. هنگامی که جو با پیگی روبرو می شود، مجموعه ای از اتفاقات رخ می دهد که منجر به یک اوج فاجعه آمیز می شود.

 

تریلر فیلم Piggy 2012

 

معرفی فیلم پیگی Piggy 2012

فیلم پیگی Piggy) 2012) ساخت کشور انگلیس و در ژانر ترسناک، هیجان انگیز و به کارگردانی و نویسندگی کیرون هاکس می باشد. در فیلم پیگی 2012 بازیگرانی مانند پل اندرسون، اد اسکرین، جاش هردمن و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

شاید دوست داشته باشید :
دانلود فیلم های جدید ترسناک 2021 و 2022بهترین سایت دانلود فیلم و سریال

گزارش خرابی لینک
دانلود فیلم پیگی Piggy 2012

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد