ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم وقتی شیطان در کمین است 2023 When Evil Lurks دوبله فارسی
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم وقتی شیطان در کمین است When Evil Lurks 2023

دانلود فیلم وقتی شیطان در کمین است 2023 When Evil Lurks دوبله فارسی

دوبله فارسی برنده جایزه بهترین فیلم سینمایی دانلود فیلم وقتی شیطان در کمین است 2023
ژانر فیلم : ترسناک | هیجان انگیز | معمایی مخاطب : دیدن این فیلم برای افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود سال انتشار : 2023 امتیاز IMDB : 7.4 محصول : آمریکا ، آرژانتین کارگردان : Demin Ronia ستارگان : Ezekiel Rodríguez, Louis Zimbrowski, Frederico Lis مدت زمان : 1 ساعت 39 دقیقه
خلاصه داستان : دانلود فیلم وقتی شیطان در کمین است When Evil Lurks 2023: ساکنان یک روستای کوچک متوجه می‌شوند که قرار است شیطانی در میان آن‌ها متولد شود. حال آن‌ها تلاش می‌کنند جلوی این اتفاق را گرفته و شیطان را نابود کنند اما به نظر می‌رسد برای اینکار دیر شده است و…

 

تریلر فیلم When Evil Lurks 2023

معرفی فیلم وقتی شیطان در کمین است When Evil Lurks 2023

فیلم وقتی شیطان در کمین است When Evil Lurks) 2023) ساخت کشور آرژانتین و آمریکا و در ژانر ترسناک ، هیجان‌انگیز ، معمایی و به کارگردانی و نویسندگی دمین رونیا می باشد. در فیلم وقتی شیطان در کمین است 2023 بازیگرانی مانند ازکیل رودریگز، لوییس زیمبروسکی، فردریکو لیس و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

نقد و بررسی فیلم وقتی شیطان در کمین است When Evil Lurks 2023

به یاد ماندنی‌ترین جنبه‌های فیلم «وقتی شیطان در کمین است» ساخته دمیان روگنا، که به تازگی در بخش جنون نیمه‌شب جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به نمایش درآمد، خشونتی آنارشیک دارد که یادآور اثر تأثیر آشکار فیلم‌ساز آرژانتینی، لوسیو است. فولسی. این فیلم بسیاری از هنجارها را رعایت نمی‌کند – سگ‌ها و کودکان، برای ثبت، آزاد یا بی‌گناه نیستند – و از اینکه گهگاه به جنون خشمگین بیفتد، قدرت زیادی می‌گیرد. وقتی که بخواهد این کار به طرز تحسین‌آمیزی شرورانه است – اگرچه می‌توان گفت که می‌توانست بیشتر و بیشتر از این هم پیش رفته باشد. به هر حال، هنگامی که در جهنم را باز می کنید، بینندگان مایلند هرجا که سفر منتهی شود با شما همراه شوند.برادران پدرو (ازکیل رودریگز) و جیمی (دمیان سالومون) متوجه می‌شوند که یک “فاسد” در حال رشد یا تجزیه است، یا من حتی نمی‌دانم چگونه آن را توصیف کنم، در یک خانه مزرعه نزدیک، زمانی که دام‌ها شروع به خنده‌ کردن می‌کنند. این معمولاً اولین نشانه‌ای است که نشان می‌دهد در هر فیلمی مانند «وقتی شیطان کمین می‌کند» اوضاع در شرف وقوع است. مواظب حیوانات باشید – آنها قبل از انسانها می دانند. نسخه‌ای از «When Evil Lurks» وجود دارد که بیشتر به هرج و مرج بالقوه مفهوم متمایل می‌شود، به‌جای اینکه سعی کند داستان محکمی روی آن به دست آورد یا حتی با مردان اصلی و خانواده‌هایشان احساساتی شود. فولچی هرگز نیازی به این نداشت که در مورد بیان یا سازگاری روایی تا این حد صریح باشد. اگر مخاطبان بیش از حد شوکه و/یا وحشت زده باشند که نمی‌توانند به آن توجه کنند، درک نمی‌کنند که چه اتفاقی دارد می‌افتد.

در پایان، به اندازه کافی تصاویر فراموش نشدنی در “When Evil Lurks” وجود دارد تا بر پتانسیل ناتمام آن غلبه کنیم. تماشاگران مناسب آن را می خورند و مواد پخته نشده و بیش از حد پخته شده در این خورش خونی را نادیده می گیرند، اگر آنقدر تهوع نداشته باشند که این کار را انجام دهند.

شاید دوست داشته باشید :
دانلود فیلم های جدید 2022 و 2023دانلود فیلم های هیجانیدانلود فیلم های جدید ترسناک 2022 و 2023

گزارش خرابی لینک

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد