ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم وونکا 2023 Wonka دوبله فارسی
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم وونکا 2023 Wonka

دانلود فیلم وونکا 2023 Wonka دوبله فارسی

دوبله فارسی دانلود فیلم وونکا 2023
ژانر فیلم : کمدی | خانوادگی | ماجراجویی مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 2023 امتیاز IMDB : 7.6 محصول : آمریکا کارگردان : Paul King ستارگان : Timothée Chalamet, Olivia Colman, Rakhee Thakrar مدت زمان : 1 ساعت 44 دقیقه
خلاصه داستان : دانلود فیلم وونکا 2023 Wonka: داستان به طور خاص بر روی ویلی ونکای جوان و نحوه ملاقات او با اومپا-لومپا در یکی از اولین ماجراجویی‌هایش متمرکز است.

 

تریلر فیلم Wonka 2023

 

معرفی فیلم وونکا Wonka 2023

فیلم وونکا Wonka) 2023) ساخت کشور آمریکا و در ژانر خانوادگی ، ماجراجویی ، کمدی و به کارگردانی پل کینگ و نویسندگی سیمون فرنابی ، پل کینگ ، سیمون ریچ می باشد. در فیلم وونکا 2023 بازیگرانی مانند تیموتی شالامت ، اولیویا کلمن ، راخی تاکرار و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

تحلیل و بررسی فیلم وونکا Wonka 2023

منتشر شدن فیلم Wonka توسط وارنر برادرز تاریخ 8 دسامبر در انگلستان و یک هفته بعد از آن در ایالات متحده اعلام شده است. فیلم Charlie And The Chocolate Factory از سال 1971 که نسخه‌ای از کتاب روالد دال به کارگردانی Mel Stuart بود و نقش اصلی آن را جنی وایلدر بازی کرد، همچنان جزو محبوبیت‌های قدیمی است. همچنین نسخه ویرایش شده توسط تیم برتون با بازی جانی دپ و با عنوان Charlie And The Chocolate Factory در سال 2005، در سراسر جهان 475 میلیون دلار جمع آوری کرد. امیدواری وجود دارد که قدرت بازیگری Chalamet و آشنایی مخاطب با شخصیت، این پیش‌داستان را به فروش قوی در تعطیلات برساند و احتمالاً در دسته‌های فنی اسکار نیز نامزد شود.

در قسمت داستان فیلم، ویلی وونکا که نقش آن توسط Timothee Chalamet اجرا می‌شود، یک جواهرفروشی شکلات در یک شهر خیالی اروپایی دارد. او به سرعت متوجه می‌شود که سه تولیدکننده شکلات قدرتمند در آن شهر با نام کارتل شکلات که بازیگرانی همچون Paterson Joseph، Matt Lucas و Mathew Baynton را در برمی‌گیرد، نمی‌خواهند رقابت داشته باشند و حتی رئیس پلیس فاسد (با بازی Keegan-Michael Key) را استخدام می‌کنند تا او را از کار بیاندازد. وونکا با کمک نودل (با بازی Calah Lane) که یک بچه خرگوشی پرانرژی است، مصمم است تا رویایش را به حقیقت تبدیل کند.

این فیلم توانسته است با زبانی روشن و پرانرژی، همراه با آهنگ‌های خوشگل و دلنشین، احساسات شادی و غم‌انگیز وونکا را به تصویر بکشد. همچنین توسط فیلم‌هایی مانند Paddington 2، پل کینگ نشان داده است که می‌تواند فیلم‌های خانوادگی با مضامین عمیق و پیچیدگی‌های عاطفی را با زبان‌های مناسب برای مخاطبان جوان‌تر ارائه دهد.

این فیلم همچنین امکاناتی را برای ادامه‌ سری فیلم‌ها را نیز در خود دارد. این امر می‌تواند منجر به سریالی از فیلم‌ها با محوریت شخصیت Wonka شود و پل کینگ بتواند به‌طور غیر سینیکی فیلم‌های خود را به نیروهای صنعتی متصل کند.

در آخر، دستیابی موسیقایی مداوم Hannon توسط اجکشن King همچنان مورد توجه است. این موارد در سکانس‌هایی همچون “For A Moment” به‌طور چشمگیری نمودار شده و تصویر زیبای دنیا که وونکا به Noodle نشان می‌دهد، همچنان همچنین جذاب است. این فیلم، همچون یک شیرینی لذت‌بخش، می‌تواند مورد پسند مخاطب قرار بگیرد، حتی اگر بیش از حد از جزئیات بهینه شده، ممکن است باعث کمی شکم‌درد شود. از آن‌جا که همچنین به‌عنوان “یک ساخت لذت‌بخش پل کینگ” تبلیغ می‌شود، بدون شک خوشمزه خواهد بود.

 

تصاویری از فیلم وونکا Wonka 2023

دانلود فیلم وونکا 2023 Wonka دوبله فارسی دانلود فیلم وونکا 2023 Wonka دوبله فارسی

دانلود فیلم وونکا 2023 Wonka دوبله فارسی دانلود فیلم وونکا 2023 Wonka دوبله فارسی

دانلود فیلم وونکا 2023 Wonka دوبله فارسی دانلود فیلم وونکا 2023 Wonka دوبله فارسی

 

شاید دوست داشته باشید :
دانلود فیلم های ماجراجوییدانلود فیلم های 2022 و 2023

گزارش خرابی لینک

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد