ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم هندی گوشواره‌های دردسرساز Kanakam Kaamini Kalaham 2021 دوبله فارسی
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم هندی گوشواره‌های دردسرساز Kanakam Kaamini Kalaham 2021

دانلود فیلم هندی گوشواره‌های دردسرساز Kanakam Kaamini Kalaham 2021 دوبله فارسی

دوبله فارسی دانلود فیلم هندی گوشواره‌های دردسرساز 2021
ژانر فیلم : کمدی مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 2021 امتیاز IMDB : 5.7 محصول : هند کارگردان : Ratheesh Balakrishnan Poduval ستارگان : Maala Parvathi ، Nivin Pauly ، Joy Mathew مدت زمان : 1 ساعت و 43 دقیقه
خلاصه داستان : دانلود فیلم هندی گوشواره‌های دردسرساز Kanakam Kaamini Kalaham 2021 : پاویتران و هریپریا با امید به یک تعطیلات آرام به هتل قدیمی و مجلل مونار مراجعه می کنند. اما به زودی متوجه می شوند که این هتل با گذشته ای تاریک و مرموز روبرو است. کارکنان هتل و ساکنان آن رفتارهای عجیب و غریب از خود نشان می دهند و به نظر می رسد که همه آنها چیزی را پنهان می کنند. با وقوع سرقتی در هتل، پاویتران و هریپریا خود را در قلب یک معما مرموز می یابند. آنها باید با تمام ظن و گمان ها و رازهای سر به مهر هتل مواجه شوند تا حقیقت را کشف کنند.

معرفی فیلم هندی گوشواره‌های دردسرساز Kanakam Kaamini Kalaham 2021

فیلم هندی گوشواره‌های دردسرساز Kanakam Kaamini Kalaham) 2021) ساخت کشور هند و در ژانر کمدی و به کارگردانی و نویسندگی راتیش بالاکریشنان پودووال می باشد. در فیلم هندی گوشواره‌های دردسرساز 2021 بازیگرانی مانند مالا پرواتی ، نیوین پولی ، جوی متیو و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

شاید دوست داشته باشید :
دانلود فیلم های جدید 2022 و 2023دانلود فیلم های کمدی

گزارش خرابی لینک
دانلود فیلم هندی گوشواره‌های دردسرساز Kanakam Kaamini Kalaham 2021

2024/03/08 1,157 بازدید بدون دیدگاه دانلود فیلم ، فیلم خارجی دوبله فارسی ، فیلم کمدی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد