ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم هندی گارودان Garudan 2023 دوبله فارسی
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم گارودان Garudan 2023

دانلود فیلم هندی گارودان Garudan 2023 دوبله فارسی

دوبله فارسی دانلود فیلم هندی گارودان 2023
ژانر فیلم : هیجان انگیز | جنایی مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 2023 امتیاز IMDB : 7.4 محصول : هند کارگردان : Arun Varma ستارگان : Suresh ، GopiBiju Menon ، Siddique مدت زمان : 2 ساعت 16 دقیقه
خلاصه داستان : دانلود فیلم هندی گارودان Garudan 2023 : هاریش مادهاو، یک افسر پلیس بی حاشیه و نیشانت، یک استاد دانشگاه، در یک پرونده جنایی پیچیده درگیر می شوند و هر کدام با چالش های منحصر به فرد خود روبرو می شوند. هاریش باید برای حفظ صداقت و اصول خود در برابر فشارهای بیرونی مبارزه کند، در حالی که نیشانت در جستجوی عدالت و حقیقت، با موانع غیرمنتظره ای دست و پنجه نرم می کند. مسیر آنها در هم تنیده شده و سرنوشتشان به هم گره خورده است، زیرا آنها برای غلبه بر چالش ها و روشن شدن حقیقت تلاش می کنند.

 

تریلر فیلم هندی Garudan 2023

معرفی فیلم هندی گارودان Garudan 2023

فیلم هندی گارودان Garudan) 2023) ساخت کشور هند و در ژانر جنایی ، هیجان انگیز و به کارگردانی آرون وارما و نویسندگی جینش ، میدهون مانوئل توماس می باشد. در فیلم هندی گارودان 2023 بازیگرانی مانند سورش ، گوپی بیجو منون ، صدیق و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

شاید دوست داشته باشید :
دانلود فیلم های جدید 2022 و 2023 – دانلود فیلم های هیجانی

گزارش خرابی لینک

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد