ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم هندی عشق ملت 2023 Love Nation
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم هندی عشق ملت 2023 Love Nation

دانلود فیلم هندی عشق ملت 2023 Love Nation

بزودی دانلود فیلم هندی عشق ملت 2023
ژانر فیلم : علمی تخیلی | درام مخاطب : مناسب همه سنین سال انتشار : 2023 امتیاز IMDB : N.A محصول : هند کارگردان : Basith Ahmed Khan ستارگان : Dharmendra, Adeeb, Maviya مدت زمان : 1 ساعت 58 دقیقه
خلاصه داستان : این داستان درمورد دانشمندی است با بازی دیپاک پاراشار که پیام آور صلح و عاشق بشریت بود، در حالی که مسیر "آهیمسا پارمو دارما" را با تفکر ظریف خود که توسط او برای پخش کردن بمب پیشنهاد شده بود، جان خود را از دست داد. انفجار هسته ای برای ایجاد جنگ نیست. به جای اینکه بر انسان عشق و محبت ببارد. در حال حاضر، با پایان دادن به کل بخش، ماموریت توسط پسر خود ویشال انجام می شود و تیم مبتکر ماموریت با افراد با استعداد جوانی مانند میلیند گوناجی (دانشمند) آرمان (دانشمند جونیور) مطابق با Nirmala Devi (Gargi Patel) برای رسیدن به مقصد و حرکت به سوی کمال و تکمیل کار. فراز و نشیب ها و موانع زیادی در راه وجود دارد، اما در نهایت ماموریت غیرممکن ممکن می شود. دارمندرا در این ماموریت نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. و نتیجه ظاهرا حقیقت و پیروزی "آهیمسا پارامو دارما" را آشکار می کند.

تریلر فیلم هندی Love Nation 2023

 پس از انتشار قرار میگیرد

 

معرفی فیلم هندی عشق ملت Love Nation 2023

فیلم هندی عشق ملت Love Nation) 2023) ساخت کشور هند و در ژانر علمی تخیلی ، درام و به کارگردانی بسیث احمد خان و نویسندگی بسیث احمد خان، اقبال محد، محد رحیم می باشد. در فیلم هندی عشق ملت 2023 بازیگرانی مانند دارمندرا، ادیب، ماویا و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

تاریخ اکران: 13 مرداد 1402

 

شاید دوست داشته باشید :
دانلود فیلم های هندیدانلود فیلم های هیجانی


دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد