ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم هندی زندگی زندگی Zindagi Zindagi 1972 دوبله فارسی
گیم کالا - خرید بازی
Zindagi Zindagi

دانلود فیلم هندی زندگی زندگی Zindagi Zindagi 1972 دوبله فارسی

دوبله فارسی دانلود فیلم هندی زندگی زندگی 1972
ژانر فیلم : درام | عاشقانه مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 1972 امتیاز IMDB : 6.5 محصول : هند کارگردان : Tapan Sinha ستارگان : Sunil Dutt, Waheeda Rehman, Ashok Kumar
خلاصه داستان : این فیلم حول یک بیمارستان روستایی می گذرد که توسط یک مرد سخاوتمند قلب به نام چودوری رامپراساد (آشوک کومار) که او نیز یک بیمار در بیمارستان است ساخته شده است. سایر بیماران شامل اسامیل (افتخار)، دیارم (انور حسین)، راتن (جلال آقا) و دکتر دکتر سونیل (سونیل دات) است. در میان بیماران یک خواننده (دب موخرجی) است که شیاما (فریده جلال) کارگر بیمارستان را دوست دارد. وقتی میتا شارما (وحیده رحمان) برای پذیرش پسرش به بیمارستان می‌آید، با سونیل آشنا می‌شود و عاشقانه‌شان دوباره شروع می‌شود. در پس‌زمینه فضای بیمارستان، انتخاباتی در روستا دیده می‌شود که به آرامی پیش می‌رود، اما پسر رامش دیو (رامش دیو) باعث ایجاد اغتشاش می‌شود. سایر کاست های حمایت کننده شامل جاگیردار، چند عثمانی و جانکیداس هستند.

 

معرفی فیلم زندگی زندگی Zindagi Zindagi 1972

فیلم زندگی زندگی Zindagi Zindagi) 1972) ساخت کشور هند و در ژانر درام، عاشقانه و به کارگردانی تاپان سینها و نویسندگی خوجه احمد عباس می باشد. در فیلم زندگی زندگی 1972 بازیگرانی مانند سونیل دات، وحیده رحمان، آشوک کومار و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

شاید دوست داشته باشید :
دانلود فیلم های جدید عاشقانه 2020 و 2021دانلود فیلم های درام

گزارش خرابی لینک
دانلود فیلم هندی زندگی زندگی Zindagi Zindagi 1972

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد