ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم هندی جان جان Jaane Jaan 2023 دوبله فارسی
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم هندی جان جان Jaane Jaan 2023

دانلود فیلم هندی جان جان Jaane Jaan 2023 دوبله فارسی

دوبله فارسی دانلود فیلم هندی جان جان 2023
ژانر فیلم : درام | جنایی | معمایی مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 2023 امتیاز IMDB : 7.2 محصول : هند کارگردان : Sujoy Ghosh ستارگان : Kareena Kapoor, Jaideep Ahlawat, Vijay Varma مدت زمان : 2 ساعت 15 دقیقه
خلاصه داستان : یک مادر مجرد و دخترش مرتکب جنایتی می شوند. در حالی که پلیس در حال تحقیقات است، همسایه آن ها که یک معلم است تصمیم می گیرد در مخفی کردن حقیقت به آن ها کمک کند ولی ...

تریلر فیلم هندی Jaane Jaan 2023

معرفی فیلم هندی جان جان Jaane Jaan 2023

فیلم هندی جان جان Jaane Jaan) 2023) ساخت کشور هندی و در ژانر درام ، جنایی ، معمایی و به کارگردانی سوجوی قوش و نویسندگی سوجوی گوش، کیگو هیگاشینو، راج واسانت می باشد. در فیلم هندی جان جان 2023 بازیگرانی مانند کارینا کاپور، جیدیپ احلوات، ویجی وارما و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

تقد فیلم هندی جان جان Jaane Jaan 2023

انتقال بالیوود از سینمای هند به OTT طولانی اما سرگرم کننده بوده است. ظهور فرهنگ استریم، ستاره‌های زیادی را به روی پرده آورده است و کارینا کاپور خان جدیدترین بازیکنی است که به این فهرست اضافه شده است، زیرا او اولین بازی موردانتظار خود را در نتفلیکس با فیلم Sujoy Ghosh Jaane Jaan (که اغلب به عنوان عشق زندگی ترجمه می‌شود) انجام می‌دهد. انتقال بالیوود از سینمای هند به OTT طولانی اما سرگرم کننده بوده است.

این فیلم در ابتدا شبیه یک تحقیقات جنایی ساده به نظر می رسد، اما داستان به آرامی به چیزی بسیار بزرگتر از آن تبدیل می شود. سه شخصیت اصلی وجود دارد که مایا با بازی کارینا ایفای نقش می‌کند و نقش مادر مجردی جدی را بازی می‌کند که تا حدی از دخترش محافظت می‌کند. در مرحله بعد، ما نارن، یک شخصیت عجیب اما جالب را داریم که توسط جیدیپ احلوات به طرز درخشانی به تصویر کشیده شده است. بازیگر ویجی وارما یکی دیگر از بازیگران شگفت‌انگیز این پروژه است که پس از بازی‌های اخیرش از محبوبیت بی‌نظیری برخوردار شده است و بازی او در نقش بازرس کاران ثابت می‌کند که او شایسته این کار است. گفتن ساده‌تر این فیلم بسیار گیج‌کننده است، زیرا باعث می‌شود فکر کنید همه چیز را می‌دانید تا آخرین لحظاتی که شما را رها می‌کند و سعی می‌کنید بفهمید دقیقا چه چیزی خراب شده است.

 

شاید دوست داشته باشید :
دانلود فیلم های جدید 2022 و 2023دانلود فیلم های جنایی

گزارش خرابی لینک
دانلود فیلم هندی جان جان Jaane Jaan 2023

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد