ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم هندی اسریکارام Sreekaram 2021
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم اسریکارام Sreekaram 2021

دانلود فیلم هندی اسریکارام Sreekaram 2021

بزودی دانلود فیلم هندی اسریکارام 2021
ژانر فیلم : درام مخاطب : مناسب برای همه سنین. سال انتشار : 2021 امتیاز IMDB : 7.1 محصول : هند کارگردان : Kishor B. ستارگان : Aamani, Rajsekhar Aningi, Priyanka Arulmohan مدت زمان : 2 ساعت
خلاصه داستان : کارتیک از خانواده یک کشاورز فقیر در یکی از روستاهای نزدیک تیروپاتی تبار است. او در یک شرکت فناوری اطلاعات در حیدرآباد کار می کند. چایترا همکار وی است و تمام تلاش خود را می کند تا او را عاشق خود کند. اما کارتیک یک ماموریت دارد. او شغل پردرآمد خود را رها کرده و با آرزوی بازگرداندن شکوه از دست رفته به کشاورزان و کشاورزی به روستای خود برمی گردد. چالش های او در متقاعد کردن روستاییان برای بازگشت به کشاورزی و موفقیت الهام بخش او به عنوان یک کشاورز ، چیزی است که در این فیلم نمایش داده میشود .

 

تریلر فیلم هندی Sreekaram 2021

معرفی فیلم اسریکارام Sreekaram 2021

فیلم هندی اسریکارام Sreekaram) 2021) ساخت کشور هندوستان و در ژانر درام و به کارگردانی کیشور بی و نویسندگی کیشور بی ، سای مدهوبورا می باشد. در فیلم اسریکارام 2021 بازیگرانی مانند آمانی ، راجسخار آنینگی ، پریانکا آرولموهان و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.


2020/08/28 2,590 بازدید بدون دیدگاه دانلود فیلم ، فیلم خارجی دوبله فارسی ، فیلم درام
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد