ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم من را می ترساند Mete Miedo 2022
گیم کالا - خرید بازی
Mete-Miedo

دانلود فیلم من را می ترساند Mete Miedo 2022

دانلود فیلم من را می ترساند 2022
ژانر فیلم : ترسناک | هیجان انگیز | معمایی مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 2022 امتیاز IMDB : 3.8 محصول : آرژانتین کارگردان : Néstor Sánchez Sotelo ستارگان : María Abadi, Jorge Booth, Laura Casale مدت زمان : 1 ساعت و 23 دقیقه
خلاصه داستان : کامیلا یکی از اعضای جوان یک واحد پلیس نخبه است. در طی یک عملیات در یک منطقه خطرناک، او در میانه مراسمی ظاهر می شود که در آن اعضای آنها خود را به آتش کشیدند. تمام بدنش دچار سوختگی شدید می شود و به کما می رود. در دوران نقاهت طولانی او، دوستش فاطمه، دادستان جنایی، و شریک و دوست پسر سابقش آنجل به او کمک خواهند کرد. اما کامیلا عجیب رفتار می کند، او دور است، بی احساس است. آلبینو، یک شخصیت زن که از زمان اپیزود آیینی به روح خود وابسته است، اینجاست تا با آن سه نفر بازی کند.

 

تریلر فیلم Mete Miedo 2022

معرفی فیلم من را می ترساند Mete Miedo 2022

فیلم من را می ترساند Mete Miedo) 2022) ساخت کشور آرژانتین و در ژانر ترسناک، معمایی، هیجان انگیز و به کارگردانی نستور سانچز سوتلو و نویسندگی هرنان مویانو می باشد. در فیلم من را می ترساند 2022 بازیگرانی مانند ماریا آبادی، خورخه بوث، لورا کازاله و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

شاید دوست داشته باشید :
دانلود فیلم های جدید 2022 و 2023دانلود فیلم های جدید ترسناک 2022 و 2023


دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد