ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم منطقه امنیتی مشترک Joint Security Area 2000
گیم کالا - خرید بازی
Area

دانلود فیلم منطقه امنیتی مشترک Joint Security Area 2000

دانلود فیلم منطقه امنیتی مشترک 2000
ژانر فیلم : اکشن | درام مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 2000 امتیاز IMDB : 7.7 محصول : کره جنوبی کارگردان : Park Chan-Wook ستارگان : Lee Byung-hun، Lee Yeong-ae، Song Kang-ho مدت زمان : 1 ساعت و 48 دقیقه
خلاصه داستان : دو سرباز کره شمالی در منطقه مرزی بین کره شمالی و کره جنوبی کشته شدند که باعث تحقیقات توسط یک نهاد بی طرف شد. گروهبان لی سو هیوک (لی بیونگ هون) تیرانداز است، اما سرگرد سوفی ای. ژان (لی یونگ آئه)، یک زن سوئیسی-کره ای، بازپرس ارشد، گزارش های متفاوتی از دو طرف دریافت می کند. لی ادعا می کند که پس از مجروح شدن برای دفاع از خود شلیک کرده است، در حالی که یک بازمانده از کره شمالی می گوید که این یک حمله از پیش برنامه ریزی شده بوده است - ژان را مجبور به انجام کارش کرده است.

 

 

معرفی فیلم منطقه امنیتی مشترک Joint Security Area 2000

فیلم منطقه امنیتی مشترک Joint Security Area) 2000) ساخت کشور کره جنوبی و در ژانر اکشن، درام و به کارگردانی و نویسندگی پارک چان ووک می باشد. در فیلم منطقه امنیتی مشترک 2000 بازیگرانی مانند لی بیونگ هون، لی یونگ آئه، سونگ کانگ هو و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

شاید دوست داشته باشید :
دانلود فیلم های جدید اکشن 2022 و 2023 –  دانلود فیلم های درام

گزارش خرابی لینک
دانلود فیلم منطقه امنیتی مشترک Joint Security Area 2000

2023/07/21 520 بازدید بدون دیدگاه دانلود فیلم ، فیلم اکشن ، فیلم خارجی دوبله فارسی ، فیلم درام
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد