ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم مریخی The Martian 2015
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم مریخی The Martian 2015

دانلود فیلم مریخی The Martian 2015

دانلود فیلم مریخی 2015
ژانر فیلم : درام | ماجراجویی | علمی تخیلی مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 2015 امتیاز IMDB : 8 محصول : آمریکا کارگردان : Ridley Scott ستارگان : Matt Damon, Jessica Chastain, Kristen Wiig مدت زمان : 1 ساعت و 42 دقیقه
خلاصه داستان : گروهی از فضانوردان ناسا برای انجام ماموریتی در سیاره مریخ، مشغول تحقیق و جمع‌آوری نمونه از خاک آن هستند. پس از چند روز، طوفان شدیدی رخ می‌دهد که گروه را مجبور به ترک سیاره می‌کند ولی در این میان، یکی از فضانوردان به نام «مارک واتنی» بر اثر حادثه‌ای، ارتباط خود را با گروه از دست داده و هیچ کدام از همکارانش، نمی‌توانند او را پیدا کنند. آنها به دلیل شدت طوفان، مجبور می‌شوند، بدون «مارک»، آنجا را ترک کنند. چند روز بعد، «واتنی» درحالیکه مجروح شده است به هوش می‌آید. حال که او تنها بازمانده‌ در سطح مریخ است، باید راهی برای نجات خود پیدا کند.

 

تریلر فیلم The Martian 2015

 

معرفی فیلم مریخی The Martian 2015

فیلم مریخی The Martian) 2015) ساخت کشور آمریکا و در ژانر درام ، علمی تخیلی ، ماجراجویی و به کارگردانی ریدلی اسکات و نویسندگی درو گدارد می باشد. در فیلم مریخی 2015 بازیگرانی مانند مت دیمون ، جسیکا چستین ، کریستن ویگ و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

شاید دوست داشته باشید :
دانلود فیلم های جدید 2021 و 2022دانلود فیلم های علمی تخیلی 2021 و 2022

گزارش خرابی لینک
دانلود فیلم مریخی The Martian 2015

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد