ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم مارولز 2023 دوبله فارسی
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم مارولز 2023 دوبله فارسی

دانلود فیلم مارولز 2023 دوبله فارسی

دوبله فارسی دانلود فیلم مارولز 2023
ژانر فیلم : اکشن | ماجراجویی | فانتزی مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 2023 امتیاز IMDB : 7 محصول : آمریکا کارگردان : Nia DaCosta ستارگان : Brie Larson, Samuel L. Jackson, Zawe Ashton مدت زمان : 1 ساعت و 27 دقیقه
خلاصه داستان : دنباله فیلم کاپیتان مارول 2019

 

معرفی فیلم مارولز 2023

فیلم مارولز 2023 ساخت کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، ماجراجویی ، فانتزی و به کارگردانی نیا داکوستا  و نویسندگی جین کولان و روی توماس می باشد. در فیلم مارولز 2023 بازیگرانی مانند زاوه اشتون ، ساموئل ال جکسون ، ایمان ولانی و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

نقد و بررسی فیلم مارولز 2023

برای نخستین‌ بار ۳ ابرقهرمان زن از کمیک‌های مارول را در کنار یکدیگر قرار می‌دهد. پروژه‌ای که با حواشی گوناگونی مواجه بوده و حتی یک سکانس رقص نیز برای آن در نظر گرفته شده بود که ترس از واکنش‌های منفی، سازندگان ایم فیلم را کجبور کرد تا از قرار گیری این سکانس در محصول پایانی خودداری نمایند.

حال نیز تیزر جدیدی از دنباله فیلم کاپیتان مارول منتشر شده است. ویدیویی که حول محور کامالا خان و کارول دنورز جریان دارد و در کنار به نمایش گذاشتن قدرت‌های آن‌ها، موضوع اصلی فیلم را نیز نشان داده. جایی که هر یک از ابرقهرمانان داستان پس از به کار بردن توانایی‌های خود، با دیگری جایگزین شده و زمینه را برای اتفاقاتی جذاب و هیجان‌انگیز مهیا خواهند کرد.

 

 

شاید دوست داشته باشید :
دانلود فیلم های جدید 2022 و 2023دانلود فیلم های جدید اکشن 2022 و 2023

گزارش خرابی لینک

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

نوشته شده توسط نیما در 14 می 2023 ارسال پاسخ

فمنیستا گند زدن به مارول

    نوشته شده توسط لاله در 19 دسامبر 2023 ارسال پاسخ

    قبول دارم چیزی که کمیابه با ارزش و ابرقهرمان حساب میشه نه اینکه صدنفر قهرمان باشن . کلی دختر با قدرت های خاص همچنین تعداد زیادی مرد با قدرت های خاص کاملا بی مزه هست . بتمن جذابیتش به این بود که یک نفر بود . زیاد شدند ولی بازم قابل تحمل بود ولی این کمپانی مارول و فمینیستی گند زدن به این سری داستان های کمیک خودشون .

نوشته شده توسط حسین در 11 نوامبر 2023 ارسال پاسخ

کیفیت پرده ای 1080به شدت افتضاح است اندازه 240 هم کیفیت نداره اون بالا هم یه هارد ساب بسیار بزرگ گذاشتن،به نظرم صبر کنید نسخه باکیفیت تر بیاد بعد دان کنید

نوشته شده توسط لاله در 19 دسامبر 2023 ارسال پاسخ

چه خبره آخه چندین دختر با قدرت های خاص . دیگه کاپیتان مارول کاملا غیر خاص و غیر بی همتا به نظر میرسه . هر ننه قمری تو مارول قدرت ماورایی پیدا کرده. خو دیگه جمعش کن کمپانی مارول . اون سریال لوکی که واقعا باورهایمان رو راجب فضا زمان هم خراب کرد واقعا داستانش چرت بود . سنگ های قدرت منشا پیدایش جهان هستی هستند که تازه تو سریال لوکی بی قدرت میشن ؟ منشا پیدایش یعنی همه چیز حتا جهان موازی . بعو تو جهان های موازی بی قدرت میشن ؟ و خالق این جهان ها تو سریال لوکی یه ادمیزاد انتره ؟ واقعا چرت بود ‌. مغز نویسنده کتاب رو باید قهوه ای کرد .

نوشته شده توسط کوروش در 4 فوریه 2024 ارسال پاسخ

سری قبلش جوری درستش کردن که تمام توانایی های ابر قهرمانان مرد را بیشتر داشت
احتمالا این فسمت سیاه چاله ها را با یک فوت از بین میبره
فمنیستهای آمریکایی کاری کردن که دیگه این فیلمها از ارزش افتادند

نمایش تمام نظرات ...