ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم لسی بیا خونه Lassie Come Home 2020 دوبله فارسی
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم لسی بیا خونه Lassie Come Home 2020

دانلود فیلم لسی بیا خونه Lassie Come Home 2020 دوبله فارسی

دوبله فارسی دانلود فیلم لسی بیا خونه 2020
ژانر فیلم : ماجراجویی |خانوادگی | درام مخاطب : مناسب برای همه سنین. سال انتشار : 2020 امتیاز IMDB : 6.0 محصول : آلمان کارگردان : Hanno Olderdissen ستارگان : Sebastian Bezzel, Anna Maria Mühe, Nico Marischka مدت زمان : 1 ساعت و 26 دقیقه
خلاصه داستان : داستان درباره لسی است که یک سگ وفادار و بهترین دوست فلو 12 ساله است است. فلو تا زمانی که به خاطر می آورد، او و سگ وفادارش در یک روستای آرام در جنوب آلمان زندگی کرده اند. با این حال، یک روز، آندریاس پدر فلوریان شغل خود را از دست می دهد، به این معنی که خانواده باید به یک آپارتمان کوچکتر نقل مکان کنند، جایی که لسی دیگر نمی تواند زندگی کند زیرا ورود سگ ها در آنجا ممنوع است. پدر فلو سگ را به خانه نوه اش می فرستد، اما آیا لسی از این موضوع خوشحال است ؟

تریلر فیلم Lassie Come Home 2020

 

معرفی فیلم لسی بیا خونه Lassie Come Home 2020

فیلم لسی بیا خونه 2020 (Lassie Come Home) ساخت کشور آلمان و در ژانر ماجراجویی ، درام ، خانوادگی و به کارگردانی هانو اولدردیسن و نویسندگی جین آینسک ، اریک نایت می باشد. در فیلم لسی بیا خونه 2020 هنرمندانی همچون آنا ماریا موهه ، بلا بادینگ ، نیکو ماریشکا و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

شاید دوست داشته باشید :

دانلود فیلم جدیددانلود فیلم های 2020 و 2021

گزارش خرابی لینک
دانلود فیلم لسی بیا خونه Lassie Come Home 2020 با زیر نویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم لسی بیا خونه Lassie Come Home 2020 دوبله فارسی

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد