ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم قطب نمای طلایی The Golden Compass 2007 دوبله فارسی
گیم کالا - خرید بازی
The Golden Compass 2007

دانلود فیلم قطب نمای طلایی The Golden Compass 2007 دوبله فارسی

دوبله فارسی دانلود فیلم قطب نمای طلایی 2007
ژانر فیلم : ماجراجویی | فانتزی | خانوادگی مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 2007 امتیاز IMDB : 6.1 محصول : آمریکا کارگردان : Chris Weitz ستارگان : Nicole Kidman, Daniel Craig, Dakota Blue Richards مدت زمان : 1 ساعت و 51 دقیقه
خلاصه داستان : داستان این فیلم درباره دختر یتیمی به نام «لایرا» که نزد عمویش «لرد ازرییل» (دنیل کریگ) در محیطی دانشگاهی زندگی می کند، از مدیر دانشکده قطب نمایی ‏زرین هدیه می گیرد که حقیقت را به او نشان می دهد. در میهمانی که به افتخار ورود «ماریزا کولتر» (نیکول کیدمن) حامی دانشگاه برپا ‏شده، «کولتر» از رئیس دانشکده درخواست می کند تا لایرا را به عنوان دستیار در اختیار او بگذارد. همزمان یکی از ‏دوستان لایرا به نام «راجر» ناپدید می شود و ….

 

تریلر فیلم The Golden Compass 2007

 

معرفی فیلم قطب نمای طلایی The Golden Compass 2007

فیلم قطب نمای طلایی The Golden Compass ) 2007) ساخت کشور آمریکا و در ژانر ماجراجویی، خانوادگی، فانتزی و به کارگردانی کریس ویتز و نویسندگی کریس ویتز می باشد. در فیلم قطب نمای طلایی 2007 بازیگرانی مانند نیکول کیدمن، دنیل کرایگ، داکوتا بلو ریچاردز و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

شاید دوست داشته باشید :
دانلود فیلم های جدید 2021 و 2022دانلود فیلم های هیجانی

گزارش خرابی لینک
دانلود فیلم قطب نمای طلایی The Golden Compass 2007

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد