ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم ایرانی عروسی مردم
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم ایرانی عروسی مردم

دانلود فیلم ایرانی عروسی مردم

دانلود فیلم عروسی مردم
ژانر فیلم : اجتماعی | عاشقانه مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 1399 محصول : ایران کارگردان : مجید توکلی ستارگان : نازنین بیاتی، شکیب شجره، زهرا داوودنژاد، خسرو بامداد، افسانه تهرانچی، سجاد تابش، محمد امامی، سارا محمدی، محمد حیدری، ایمان صدیق، ژوبین، احترام برومند مدت زمان : 1 ساعت و 30 دقیقه
خلاصه داستان : دانلود فیلم ایرانی عروسی مردم: داستان دختر و پسری را روایت می‌کند که برای سرگرمی به عروسی‌های مردم می‌روند تا خوش بگذرانند.

تیزر فیلم عروسی مردم

معرفی فیلم عروسی مردم

عروسی مردم به کارگردانی مجید توکلی و تهیه کنندگی علی سرتیپی و نویسندگی جمیله دارالشفایی می باشد. این فیلم ابتدا شبی دو میلیون نام داشت که به‌دلیل عدم صدور پروانه ساخت به «روزی دو میلیون» تغییر نام داد. در ادامه و همزمان با تولید «جشنی دو میلیون» نام گرفت و حالا نامش برای چهارمین بار به «عروسی مردم» تغییر کرده است.

فیلمبرداری فیلم سینمایی عروسی مردم که اوایل مهرماه آغاز شده بود به پایان رسید. فیلم مجید توکلی که تدوین همزمانش توسط سپیده عبدالوهاب در جریان است فرم جشنواره فجر را پر کرده و برای اولین بار در جشنواره سی و هشتم فیلم فجر نمایش داده می‌شود.

 

مجید توکلی که فیلمش به تازگی آماده اکران شده استدر گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت نمایش این فیلم گفت: کارهای نهایی صداگذاری و میکس فیلم ایرانی عروسی مردم در ماه فروردین توسط علیرضا علویان انجام شد و از همان موقع آماده نمایش بود اما با توجه به شرایطی که ویروس کرونا برای سینما بوجود آورده بود، قادر به اکران این فیلم نبودیم. البته که از طرف برخی از پلتفورم‌های نمایش آنلاین، پیشنهاد اکران انلاین نیز داشتیم اما تصمیم گرفتیم، صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد و سینماها تا کی تعطیل خواهد بود.

 

و در پاسخ به این سوال که چرا فیلم خود را در بخش آنلاین اکران نکرده است؟ وی خاطرنشان کرد: من اکران سینما را به اکران آنلاین ترجیح می‌دهم و معتقدم تمامی فیلم‌های سینمایی می‌توانند روی پرده سینما اکران شود و فیلم عروسی مردم نیز از این قاعده مستثنا نیست. مگر فیلم‌های مستقل یا کوتاه و مستند که شرایط اکران آنلاین برای آنها هموارتر است. البته اکران فیلم بر روی پرده سینما یک شانس لذت بخش است که تمامی فیلم‌ها باید آن را تجربه کنند و این یک انتخاب است. به همین منظور، با اکران اول فیلم خود در سینما آنلاین موافق نبودم.به نظرم می‌شود اکران سینما انجام شود و بعد از سه هفته، اکران آنلاین فیلم آغاز شود.

 

سایر عوامل فیلم ایرانی عروسی مردم

کارگردان: مجید توکلی / تهیه کننده: علی سرتیپی / نویسنده: جمیله دارالشفایی / مجری طرح: علی اوجی / تدوین: سپیده عبدالوهاب / طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان / عکس: احمدرضا شجاعی / طراح گریم: عبدالله اسکندری / مدیر پروژه: دانیال زمانی / طراح صحنه: امیرحسین حداد / مدیر برنامه‌ریزی و دستیار کارگردان: پوپک مظفری / طراح لباس: رعنا امینی / مدیر صدابرداری: محمود خرسند / فیلمبردار: حسن اصلانی ، مهدی اصلانی / مدیر تولید: محمد جمشیدی / کارگردان فیلم پشت صحنه: کوروش جوان

 

تصاویری از فیلم سینمایی ایرانی عروسی مردم

دانلود فیلم ایرانی عروسی مردم

دانلود فیلم ایرانی عروسی مردم

دانلود فیلم ایرانی عروسی مردم

 

شاید دوست داشته باشید :

دانلود فیلم ایرانی جدیددانلود فیلم دوبله 

 

گزارش خرابی لینک

2024/04/04 2,237 بازدید بدون دیدگاه دانلود فیلم ، فیلم اجتماعی ، فیلم ایرانی ، فیلم عاشقانه
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد