ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم ضربه مغزی Concussion 2015 دوبله فارسی
گیم کالا - خرید بازی
Concussion-2015

دانلود فیلم ضربه مغزی Concussion 2015 دوبله فارسی

دوبله فارسی دانلود فیلم ضربه مغزی 2015
ژانر فیلم : درام | ورزشی مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 2015 امتیاز IMDB : 7.1 محصول : آمریکا کارگردان : Peter Landsmand ستارگان : Will Smith, Albert Brooks, Alec Baldwin مدت زمان : 2 ساعت
خلاصه داستان : فیلم دربارهٔ مرگ و زوال عقلی بازیکنان ان‌اف‌ال لیگ ملی فوتبال (آمریکا) به خاطر ضربات پی در پی که به سر آن‌ها ایجاد می‌شود است و این سازمان تلاش‌هایی را برای مخفی نگه داشتن این عوارض انجام می‌دهد تا لیگ فوتبال آمریکایی زیر سؤال نرود. ماجرای فیلم داستان واقعی دکتر بنت اومالو با بازی ویل اسمیت، نوروپاتولوژیست پزشکی قانونیِ متولد نیجریه است که بیماری مزمن CTE انسفالوپاتی، ناشی از ضربه مکرر به سر رو کشف میکنه و همونطور که مشخصه NFL اصلاً از این فیلم حمایت نکرده چرا که طرفداری از این ورزش رو از حاشیه امنیت خارج می‌کند.

 

 

معرفی فیلم ضربه مغزی Concussion 2015

فیلم ضربه مغزی Concussion) 2015) ساخت کشور آمریکا و در ژانر درام، ورزشی و به کارگردانی و نویسندگی پیتر لندس مند می باشد. در فیلم ضربه مغزی 2015 بازیگرانی مانند ویل اسمیت، آلبرت بروکس، الک بالدوین و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

شاید دوست داشته باشید :
دانلود فیلم های درام – دانلود فیلم های سینمایی خارجی

گزارش خرابی لینک
دانلود فیلم ضربه مغزی Concussion 2015

2023/04/21 458 بازدید بدون دیدگاه دانلود فیلم ، فیلم خارجی دوبله فارسی ، فیلم درام
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد