ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم شب شکار 2023 Night of the Hunted دوبله فارسی
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم شب شکار 2023 Night of the Hunted

دانلود فیلم شب شکار 2023 Night of the Hunted دوبله فارسی

دوبله فارسی دانلود فیلم شب شکار 2023
ژانر فیلم : هیجان انگیز مخاطب : مناسب همه سنین سال انتشار : 2023 امتیاز IMDB : 5.3 محصول : آمریکا کارگردان : Franck Khalfoun ستارگان : Camille Rowe, Aleksandar Popovic, J. John Bieler مدت زمان : 1 ساعت 35 دقیقه
خلاصه داستان : وقتی زنی بی خبر در یک پمپ بنزین دورافتاده در تاریکی شب می ایستد، با یک انتقام جویی مخفیانه بازیچه یک تک تیرانداز جامعه شناس شده است. برای زنده ماندن او نه تنها باید از گلوله های او طفره برود و برای زندگی خود بجنگد، بلکه باید بفهمد چه کسی و چرا او را می خواهد.

تریلر فیلم Night of the Hunted 2023

معرفی فیلم شب شکار Night of the Hunted 2023

فیلم شب شکار Night of the Hunted) 2023) ساخت کشور آمریکا و در ژانر هیجان انگیز و به کارگردانی فرانک خلفون و نویسندگی روبن آویلا کالوو می باشد. در فیلم شب شکار 2023 بازیگرانی مانند کامیل رو، الکساندر پوپوویچ، جی. جان بیلر و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

نقد بررسی فیلم شب شکار Night of the Hunted 2023

آلیس (کامیل رو) که رسانه‌های اجتماعی را برای یک شرکت داروسازی اداره می‌کند، در حال بازگشت از یک همایش تجاری است، با یک قرار باروری با شریک زندگی‌اش که در خانه منتظر است. اما چیزی در زندگی او اشتباه است: همکارش جان (جرمی اسکپیو) در اتاق خوابش در هتل سهیم است، اما وقتی در تاریکی به جاده می‌رسند، تلاش‌های او برای شوخی را متوقف می‌کند. آن‌ها در یک ایستگاه خدمات 24 ساعته توقف می‌کنند تا شارژ کنند، و نه تنها تابلوی شوم بیرون می‌آید، بلکه یک تابلوی خون‌پاشیده «خدایا به من آرامش عطا کن…» پشت پیشخوان وجود دارد. و با خروج آلیس، قضاوت الهی – به شکل یک گلوله تک تیرانداز – او را از شانه چپش برید. Night of the Hunted به‌عنوان یک تریلر کلاسیک و حرفه‌ای در حبس عمل می‌کند، در امتداد خطوط حمله به منطقه 13 یا اتاق وحشت. آلیس باید از تمام وسایلی که در اختیار دارد استفاده کند تا زخم هایش را از بین ببرد، مسافران تصادفی را به تیرانداز آگاه کند و با دنیای بیرون ارتباط برقرار کند. خلفون بدون زحمت این عکس‌ها را با تنش شدید ترسناکی به هم متصل می‌کند، و همانطور که خطوط دید را با خط چترهای راه راه سیاه و سفید موجود از پشت پیشخوان وصل می‌کند، حداقل فیلم یک تایید بزرگ برای طیف وسیعی از کالاها است. موجود در Emporia مدرن کنار جاده.

به اندازه یک رفراندوم اخلاقی قانع کننده نیست. هنگامی که آلیس در نهایت با شکنجه گر با صدای فلزی خود صحبت می کند، مشخصات او – شوهر بدزبان، کهنه سرباز خاورمیانه، توطئه گر یقه آبی تلخ – در جمعیت مورد انتظار یک مرکز مرده است. از این رو، فیلم خلفون کمتر یک رویارویی اخلاقی ظریف است تا برخورد رودرروی جهان بینی ها، زیرا تیرانداز به انتخاب های بازاریاب به عنوان یک زن حرفه ای بدون فرزند خدشه وارد می کند. و در آشتی ناپذیری ظالمانه اش – که در نهایت توسط یک شخصیت کودک در اپیزودی نزدیک به استثمار قضاوت می شود – به تایید دیدگاه تیره و تار نزدیک می شود. شب شکار ممکن است کمی از محتوای اخلاقی کم باشد، اما مطمئناً ما را در چنگال خود نگه می دارد.

شاید دوست داشته باشید :
دانلود فیلم های جدید 2022 و 2023دانلود فیلم های هیجانی

گزارش خرابی لینک
دانلود فیلم شب شکار 2023 Night of the Hunted

2024/01/06 2,081 بازدید بدون دیدگاه دانلود فیلم ، فیلم خارجی دوبله فارسی ، فیلم هیجانی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد