ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم شانس غذا Food Luck 2020
گیم کالا - خرید بازی
Food Luck

دانلود فیلم شانس غذا Food Luck 2020

دانلود فیلم شانس غذا 2020
ژانر فیلم : درام | خانوادگی مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 2020 امتیاز IMDB : 6.2 محصول : ژاپن کارگردان : Jimon Terakado ستارگان : Chizuru Azuma, Hakuryû, Ken Ishiguro مدت زمان : 1 ساعت و 42 دقیقه
خلاصه داستان : داستان این فیلم درباره که یوشیتو ساتو پس از مرگ پدرش با مادرش یاسو بزرگ شد؛ مادرش رستوران یاکینیکو (گوشت کبابی) را که از پدرش به جا مانده بود اداره می‌کرد. یوشیتو از خوردن غذاهای مادرش لذت می‌برد و رستوران آن‌ها مورد علاقه بسیاری از مردم بود؛ اما پس از اینکه منتقد محبوب غذا، تاتسویا فورویاما، اظهارات نادرستی درباره رستوران یاکینیکو منتشر نمود، اوضاع تغییر کرد و رستوران آن‌ها با کاهش شدید مشتری روبرو شد؛ یاسو به سختی تلاش کرد تا کسب و کار رستوران را دوباره رونق بخشد اما در نهایت تصمیم گرفت رستوران را تعطیل کرده و..

 

 

معرفی فیلم شانس غذا Food Luck 2020

فیلم شانس غذا Food Luck) 2020) ساخت کشور ژاپن و در ژانر درام، خانوادگی و به کارگردانی و نویسندگی جیمون تراکادو می باشد. در فیلم شانس غذا 2021 بازیگرانی مانند چیزورو آزوما، هاکوریو، کن ایشی گورو و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

شاید دوست داشته باشید :
دانلود فیلم های جدید 2021 و 2022دانلود فیلم های خانوادگی

گزارش خرابی لینک
دانلود فیلم شانس غذا Food Luck 2020

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد