ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم سناریوی رویایی 2023 دوبله فارسی
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم سناریوی رویایی 2023 دوبله فارسی

دانلود فیلم سناریوی رویایی 2023 دوبله فارسی

دوبله فارسی کاندیدای جایزه بهترین کارگردانی دانلود فیلم سناریوی رویایی 2023
ژانر فیلم : ترسناک | کمدی | فانتزی مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 2023 امتیاز IMDB : 7.9 محصول : آمریکا کارگردان : Christopher Burghley ستارگان : Nicolas Cage, Michael Cera, Julian Nicholson, Tim Meadows مدت زمان : 1 ساعت و 38 دقیقه
خلاصه داستان : دانلود فیلم سناریوی رویایی 2023 در مورد یک استاد دانشگاه دمدمی مزاج و افسرده به نام پل متیوز (با بازی نیکلاس کیج) است که در زندگی خود با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند. در این میان زمانی که میلیون‌ها غریبه ناگهان شروع به دیدن پل در رویاهای خود می‌کنند، او یک شبه به یک فرد مشهور تبدیل شده و…

 

معرفی فیلم سناریوی رویایی 2023

فیلم سناریوی رویایی Dream Scenario) 2023) ساخت کشور آمریکا و در ژانر کمدی، فانتزی، ترسناک و به کارگردانی و نویسندگی کریستوفر بورگلی می باشد. در فیلم سناریوی رویایی 2023 بازیگرانی مانند نیکلاس کیج، مایکل سرا، جولیان نیکلسون، تیم مدوز و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

نقد و بررسی فیلم سناریوی رویایی 2023

نیکلاس کیج در ظاهری که حتی فکرش را هم نمی‌کنید به کابوس رویاپردازان تبدیل می‌شود. این استاد دانشگاه هیچ علاقه‌ای به دور کردن هیولاها ندارد و تلاشی برای نجات دادن رویاپردازان از اتفاقات فاجعه‌بار نمی‌کند. شاید چنین سکانسی برای شما در دنیای واقعی آشنا به نظر برسد. یک طنز تلخ اجتماعی که شما را می‌خنداند. همانند اتفاقی است که تمام معادلات شما را بر هم می‌زند. در این نقطه تصورتان از سلبریتی‌ها و عدالت اجتماعی تغییر خواهد کرد. کریستوفر بورگلی، این کارگردان نروژی به ما یک شخصیت عجیب را در ژانر کمدی سیاه ارائه می‌دهد.

نکته جذاب داستان وقتی است که این پروفسور زیست شناسی تهدید به انتشار یک کتاب علمی می‌کند، که امکان دارد دنیای آکادمیک را دگرگون کند. نیکلاس کیج تنها برای افرادی که او را می‌شناسند دارای احترام است. اما او تنها کسی است که ضمیرناخودآگاه غریبه‌ها را تخریب می‌کند.

با این وجود تکرار کابوس‌های شبانه پائول را، در یک اپیدمی رویایی قرار می‌دهد. نقطه اوج داستان از جایی شروع خواهد شد که مولی استدلال می‌کند وجود پائول در رویایش هیچ چیزی نبود. از این نقطه به بعد شاهد اتفاقات وحشتناکی خواهیم بود. تاریکی فیلم را فرا می‌گیرد و نیکلاس کیج به یک انسان غیرقابل کنترل تبدیل می‌شود. در ادامه همه چیز بر رابطه او و همسرش، جانت هم تاثیر می‌گذارد.

 

تصاویری از فیلم سناریوی رویایی 2023

دانلود فیلم سناریوی رویایی Dream Scenario 2023 دانلود فیلم سناریوی رویایی Dream Scenario 2023

دانلود فیلم سناریوی رویایی Dream Scenario 2023 دانلود فیلم سناریوی رویایی Dream Scenario 2023

 

شاید دوست داشته باشید :
دانلود فیلم های جدید 2022 و 2023دانلود فیلم های جدید ترسناک 2022 و 2023

گزارش خرابی لینک

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد