ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم سالت Salt 2010 دوبله فارسی
گیم کالا - خرید بازی
Salt-2010

دانلود فیلم سالت Salt 2010 دوبله فارسی

دوبله فارسی نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین صداگذاری دانلود فیلم سالت 2010
ژانر فیلم : اکشن | جنایی | معمایی مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 2010 امتیاز IMDB : 6.4 محصول : آمریکا کارگردان : Philip Nevis ستارگان : Angelina Jolie, Liev Schreiber, Chiwetel Ejiofor مدت زمان : 1 ساعت و 44 دقیقه
خلاصه داستان : زنی به نام ایولین سالت که مأمور سی‌آی‌ای است در اولین سالگرد ازدواجش با یک آلمانی به نام مایک که حشره‌شناس بزرگی است برای بازجویی از یک جاسوس روسیه می‌رود. این جاسوس از برنامهٔ قتل رئیس‌جمهور روسیه که در مراسم تشییع معاون رئیس‌جمهور شرکت کرده‌است پرده برمی‌دارد و می‌گوید نام مأمور روسی که برای این کار اجیر شده‌است ایولین سالت است. سالت بلافاصله فرار می‌کند و پس از تعقیب و گریزی طولانی رئیس‌جمهور روسیه را به قتل می‌رساند و خودش را به اُرلُف که فرار کرده‌است می‌رساند. در آنجا شوهرش را در جلوی چشمانش به قتل می‌رسانند و وی اظهار ناراحتی نمی‌کند و برنامهٔ بعدی به او گفته می‌شود تا در کاخ سفید نفوذ کند تا از طریق چمدان اتمی به روسیه حمله کند و رئیس‌جمهور را به قتل برساند..

 

تریلر فیلم Salt 2010

 

معرفی فیلم سالت Salt 2010

فیلم سالت Salt) 2010) ساخت کشور آمریکا و در ژانر اکشن، جنایی، معمایی و به کارگردانی و نویسندگی فیلیپ نویس می باشد. در فیلم سالت 2010 بازیگرانی مانند آنجلینا جولی، لیو شرایبر، چویتل اجیوفور و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

شاید دوست داشته باشید :
دانلود فیلم های جدید اکشن 2022 و 2023 – دانلود فیلم های جنایی

گزارش خرابی لینک
دانلود فیلم سالت Salt 2010

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد