ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم زیبای ابدی Eternal Beauty 2019
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم زیبای ابدی Eternal Beauty 2019

دانلود فیلم زیبای ابدی Eternal Beauty 2019

دوبله فارسی برنده 1 جایزه و نامزد 6 جایزه دیگر دانلود فیلم زیبای ابدی 2019
ژانر فیلم : کمدی | درام | رمانتیک مخاطب : دیدن این فیلم برای افراد زیر 17 سال توصیه نمی شود. سال انتشار : 2019 امتیاز IMDB : 6.4 محصول : انگلیس کارگردان : Craig Roberts ستارگان : Billie Piper ,David Thewlis ,Penelope Wilton ,Sally Hawkins مدت زمان : 1 ساعت 25 دقیقه
خلاصه داستان : داستان زنی به نام جین را دنبال می کند که نامزدش او را در محراب ترک می کند. بعد از این اتفاق، جین به اختلال اسکیزوفرنی مبتلا می شود که 20 سال دوام پیدا می کند و در این مدت، عشق و روابط خانوادگی با همدیگر برخورد می کنند. همه چیز زمانی عوض می کند که او یک رابطه عاشقانه تاریک وار و مضحکی را با مایک شروع می کند. مایک یک موزیسین شکست خورده است و این موضوع باعث شده که جین به خوبی بتواند با او ارتباط برقرار کند.

معرفی فیلم زیبای ابدی Eternal Beauty 2019

فیلم زیبای ابدی Eternal Beauty) 2019) ساخت کشور انگلستان و در ژانر درام ، رمانتیک ، کمدی و به کارگردانی کریگ رابرتز و نویسندگی کریگ رابرتز می باشد. در فیلم زیبای ابدی 2019 ستارگانی مانند بیلی پایپر ، دیوید تئولیس ، پنه لوپه ویلتون و… هنرنمایی می کنند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

شاید دوست داشته باشید :

دانلود فیلم های کمدیدانلود فیلم های دوبله فارسی

 

گزارش خرابی لینک
دانلود فیلم زیبای ابدی Eternal Beauty 2019 دوبله فارسی

2020/11/07 1,106 بازدید بدون دیدگاه دانلود فیلم ، فیلم درام ، فیلم عاشقانه ، فیلم کمدی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد