ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم زنبوردار The Beekeeper 2024 دوبله فارسی
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم زنبوردار The Beekeeper 2024

دانلود فیلم زنبوردار The Beekeeper 2024 دوبله فارسی

دوبله فارسی کیفیت WEB-DL قرار گرفت دانلود فیلم زنبوردار 2024
ژانر فیلم : اکشن | هیجان انگیز مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 2024 امتیاز IMDB : 6.8 محصول : آمریکا کارگردان : David Ayer ستارگان : Jason Statham , Josh Hutcherson , Jeremy Irons مدت زمان : 1 ساعت و 31 دقیقه
خلاصه داستان : دانلود فیلم زنبوردار The Beekeeper 2024: در زنبوردار، کمپین وحشیانه یک مرد برای انتقام پس از اینکه مشخص شد او عامل سابق یک سازمان قدرتمند و مخفی به نام “زنبورداران” است، به خطرات ملی می‌پردازد.

 

تریلر فیلم The Beekeeper 2024

معرفی فیلم زنبوردار The Beekeeper 2024

فیلم زنبوردار The Beekeeper) 2024) ساخت کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، هیجان انگیز و به کارگردانی و نویسندگی دیوید آیر می باشد. در فیلم زنبوردار 2024 بازیگرانی مانند جیسون استاتهام، جاش هاچرسون، جرمی آیرونز و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

نقد و بررسی فیلم زنبوردار The Beekeeper 2024

The Beekeeper 2024 یک فیلم اکشن هیجان انگیز با بازی جیسون استاتهام در نقش عامل سابق یک سازمان مخفی است که به دنبال انتقام از یک شرکت فاسدی است که به دوستش آسیب رسانده است. کارگردانی این فیلم بر عهده دیوید آیر است که با بازی در فیلم های جوخه انتحار (2016) و روشن (2017) شناخته شده است. در این فیلم همچنین امی ریور-لمپمن، جاش هاچرسون، بابی نادری، مینی درایور، فیلیسیا رشاد و جرمی آیرونز در نقش های فرعی حضور دارند.

این فیلم بر اساس فیلمنامه ای اصلی از کرت ویمر ساخته شده است که فیلم هایی مانند تعادل (2002) و نمک (2010) را نوشته است. داستان به دنبال آقای کلی (استاتهام)، یکی از اعضای سابق Beekeepers، یک سازمان مخفی است که در جاسوسی و ترور تخصص دارد. پس از اینکه همسایه‌اش (رشاد) به دلیل گرفتار شدن در دام یک کلاهبرداری فیشینگ خودکشی می‌کند، آقای کلی متوجه می‌شود که این کلاهبرداری توسط شرکتی به نام هگزاگون، که توسط تاجری بی‌رحم به نام آقای هانی‌کام (آهن‌ها) اداره می‌شود، سازماندهی شده است. آقای کلی تصمیم می گیرد از مهارت ها و تماس های خود برای نفوذ به هگزاگون و نابود کردن آقای هانیکام و همکارانش استفاده کند. او در این راه با موانع و متحدان مختلفی مانند دوست دختر سابقش (درایور)، برادر جدا شده اش (هاچرسون) و یک هکر (راور-لمپمن) مواجه می شود.

این فیلم به عنوان “تریلر اکشن اکتان بالا” توصیف شده است که عناصر ژانرهای جاسوسی ، هیست و انتقام جویی را در خود جای داده است. این فیلم دارای بسیاری از مانع های دیدنی و صحنه های مبارزه و همچنین برخی از طنزها و عاشقانه ها است. این فیلم همچنین مضامین مانند وفاداری ، خانواده ، عدالت و فساد را مورد بررسی قرار می دهد.

 

تصاویری از فیلم زنبوردار The Beekeeper 2024

دانلود فیلم زنبوردار The Beekeeper 2024 دانلود فیلم زنبوردار The Beekeeper 2024

دانلود فیلم زنبوردار The Beekeeper 2024 دانلود فیلم زنبوردار The Beekeeper 2024

 

ویدیویی از فیلم زنبوردار The Beekeeper 2024

 

 

شاید دوست داشته باشید :
دانلود فیلم های جدید 2022 و 2023دانلود فیلم های جدید اکشن 2022 و 2023دانلود فیلم های هیجانی

گزارش خرابی لینک
دانلود فیلم زنبوردار The Beekeeper 2024

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

نوشته شده توسط Mr.mohamad در 6 اکتبر 2023 ارسال پاسخ

عجب فیلم پر هیجان و بی نظیری کیف کردم از تریلرش😍😍✌👍

نوشته شده توسط Ghasem در 26 ژانویه 2024 ارسال پاسخ

دمتون گرم.خیلی خفن بود.

نوشته شده توسط علی در 30 ژانویه 2024 ارسال پاسخ

سلام کیفیت webdl اومده لطفا دوبله فارسی با کیفیت webdl قرار بدید.

نوشته شده توسط حمید عباسی خشت در 6 مارس 2024 ارسال پاسخ

جیسون بی نظیره بی نظییییر

نمایش تمام نظرات ...