ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم روز یادبود Memorial Day 2012
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم روز یادبود Memorial Day 2012

دانلود فیلم روز یادبود Memorial Day 2012

دانلود فیلم روز یادبود 2012
ژانر فیلم : درام | جنگی | تاریخی مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 2012 امتیاز IMDB : 6.1 محصول : آمریکا کارگردان : Samuel Fischer ستارگان : Jonathan Bennett, James Cromwell, John Cromwell مدت زمان : 1 ساعت 42 دقیقه
خلاصه داستان : این فیلم داستان پسری 13 ساله به نام کایل وگر است که چمدان قفلدار پدر بزرگش باد را که مربوط به زمان جنگ جهانی دوم است، پیدا کرده و به گفته‌های دیگران مبنی بر پس دادن آن، توجهی نمیکند. اکنون باد با او معامله‌ای انجام میدهد، اینکه کایل میتواند 3 یادگاری را انتخاب کرده و باد نیز باید ماجراهای مربوط به هر کدام از آن‌ها را تعریف کند؛ این فیلم نه تنها ما را به سفری به گذشته پیچیده جنگ در زمان باد، بلکه به آینده جنگ در دوران کایل نیز میکشاند.

 

تریلر فیلم Memorial Day 2012

 

معرفی فیلم روز یادبود Memorial Day 2012

فیلم روز یادبود Memorial Day) 2012) ساخت کشور آمریکا و در ژانر درام ، تاریخی ، جنگی  و به کارگردانی ساموئل فیشر و نویسندگی مارک کانکلین و جف تراکسلر می باشد. در فیلم روز یادبود 2012 بازیگرانی مانند جاناتان بنت، جیمز کرامول، جان کرامول و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

گزارش خرابی لینک
دانلود فیلم روز یادبود Memorial Day 2012

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد