ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم ایرانی روز صفر
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم ایرانی روز صفر

دانلود فیلم ایرانی روز صفر

برنده 5 سیمرغ بلورین از جشنواره فجر + تیزر رسمی قرار گرفت دانلود فیلم روز صفر
ژانر فیلم : جنایی | اکشن مخاطب : مناسب برای همه سنین. سال انتشار : 1401 محصول : ایران کارگردان : سعید ملکان ستارگان : امیر جدیدی، ساعد سهیلی، تینو صالحی، محمدرضا مالکی، مهدی قربانی، رضا خدادادبیگی، محمدعلی راجپوت، ابوالفضل صفاری، حمیدرضا سلیمانی راد، میلاد یزدانی، امین گلستانه، سینا شفیعی، ابراهیم برزیده، مژگان مخبرثابت، نوید کریم زاده، علی اصغر صبوری راد، محمد داغری، محمدرضا طهیری مدت زمان : 1 ساعت و 40 دقیقه
خلاصه داستان : فیلم روز صفر با موضوع امنیت ملی با محوریت دستگیری عبدالمالک ریگی ساخته شده است.فیلم با صحنه های نفس گیر و اتفاقات پی در پی آغاز می شود.

 

تیزر فیلم ایرانی روز صفر

 

معرفی فیلم روز صفر

دانلود فیلم روز صفر ساخته سعید ملکان در ژانر اکشن و پر افتخار ترین فیلم جشنواره فجر ۳۸ به شما پیشنهاد میگردد. این فیلم جذاب که حرکت جدید در سینمای ایران است برای علاقه مندان به ژانر پر هیجان اکشن پیشنهاد می شود. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

اخبار و حواشی فیلم ایرانی روز صفر

مسعود فراستی در نشست خبری فیلم روز صفر حاضر شد و گفت : “اولین فیلم ملی اکشن ضد امنیتی ایران ساخته و افتخار می‌کنم به اینکه حق مطلب با سینما ادا شد. به بازیگران به ویژه امیر جدیدی، کارگردان و فیلمبردار تبریک می‌گویم.

هیچ یک از عوامل سازنده فیلم روز صفر در اختتامیه حاضر نشدند و این جشنواره را به دلیل وقایع تلخ سال ۹۸ تحریم نمودند و از دریافت جایزه خود صرف نظر کردند.

نقد و بررسی فیلم روز صفر

فیلم روز صفر فیلمی خوش ساخت با صحنه های بسیار متفاوت از آنچه تا کنون در سینما ایران ساخته شده است به مخاطب ارائه می شود. در این فیلم به فقر قهرمان و ضد قهرمان پایان داده شده تا مخاطب این مواجه لذت ببرد. چند صحنه غافل گیر کننده خیلی خوب که در میان فیلم گنجانده شده ویژه گی های فیلم را متمایز کرده است. این فیلم با پروداکشن بزرگ مخاطب را همراه خود می کند و جذابیت لازم را ایجاد می کند. اما از دو منظر ضعیف است. در نگاه اول فیلمنامه خوب است، اما پرداختی آنگونه که از این ژانر انتظار میرود وجود ندارد.

سایر عوامل فیلم ایرانی روز صفر

تهیه کننده و کارگردان: سعید ملکان / جلوه های ویژه میدانی: محسن روزبهانی / نویسنده: سعید ملکان، بهرام توکلی / طراح صحنه: سهیل دانش اشراقی / طراح چهره پردازی: سعید ملکان / مدیر فیلمبرداری: علی قاضی / صدا گذار: امیرحسین قاسمی / صدابردار: رشید دانشمند / طراح لباس: امیر ملک پور / تدوین: میثم مولایی / عکاس: محمد بدرلو

تصاویری از فیلم سینمایی فیلم روز صفر

شاید دوست داشته باشید :

دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی1400 و 1401دانلود فیلم های ساعد سهیلی 

 


2022/03/13 5,647 بازدید بدون دیدگاه دانلود فیلم ، فیلم اکشن ، فیلم ایرانی ، فیلم جنایی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد