ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم رستوران آسمانی Restaurant from the Sky 2019
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم رستوران آسمانی Restaurant from the Sky 2019

دانلود فیلم رستوران آسمانی Restaurant from the Sky 2019

دانلود فیلم رستوران آسمانی 2019
ژانر فیلم : خانوادگی مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 2019 امتیاز IMDB : 5.8 محصول : ژاپن کارگردان : Yoshihiro Fukagawa ستارگان : Joon Fubuki, Hidkazu Mashima, Manami Honjo مدت زمان : 2 ساعت 4 دقیقه
خلاصه داستان : مردی به نام واتارو است که همراه با همسرش کوتو و دخترش شیوری در یک گاوداری در هوکایدو زندگی میکند. او گاوداری را از پدرش به ارث برده و همچنین یک کارگاه تولید پنیر را نیز اداره میکند. تا اینکه یک روز سرآشپز یک رستوران معروف در ساپورو به مزرعه آن‌ها آمده و با مواد اولیه موجود در مزرعه، غذایی خوشمزه و فراموش نشدنی درست میکند. در این میان سرآشپز از کیفیت مواد غذایی آن‌ها بسیار تعریف کرده و همین موضوع باعث میشود تا واتارو به فکر باز کردن یک رستوران افتاده و..

 

تریلر فیلم Restaurant from the Sky 2019

معرفی فیلم رستوران آسمانی Restaurant from the Sky 2019

فیلم رستوران آسمانی Restaurant from the Sky) 2017) ساخت کشور ژاپن و در ژانر خانوادگی و به کارگردانی یوشیهیرو فوکاگاوا و نویسندگی یوشیهیرو فوکاگاوا، آتسومی تسوچی و دوکی هارومی می باشد. در فیلم رستوران آسمانی 2017 بازیگرانی همچون جون فوبوکی، هیدکازو ماشیما، مانامی هونجو و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

شاید دوست داشته باشید :

دانلود فیلم های خانوادگیدانلود فیلم های جدید 2021 و 2022

 

گزارش خرابی لینک
دانلود فیلم رستوران آسمانی Restaurant from the Sky 2019

2021/09/20 1,073 بازدید بدون دیدگاه دانلود فیلم ، فیلم خارجی دوبله فارسی ، فیلم خانوادگی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد