ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم دنیا را بگذار و بگذر Leave the World Behind 2023 دوبله فارسی
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم دنیا را بگذار و بگذر Leave the World Behind 2023

دانلود فیلم دنیا را بگذار و بگذر Leave the World Behind 2023 دوبله فارسی

دوبله فارسی دانلود فیلم دنیا را بگذار و بگذر 2023
ژانر فیلم : درام | معمایی | هیجان انگیز مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 2023 امتیاز IMDB : 7.0 محصول : آمریکا کارگردان : Sam Esmail ستارگان : Julia Roberts, Mahershala Ali, Ethan Hawke, Mihala Herold, Farah McKenzie مدت زمان : 2 ساعت و 11 دقیقه
خلاصه داستان : دانلود فیلم دنیا را بگذار و بگذر Leave the World Behind 2023 : در مورد خانواده‌ای است که برای گذراندن تعطیلات به یک خانه اجاره‌ای مجلل در لانگ آیلند سفر می‌کنند. اما در این میان یک حمله سایبری همه وسایل الکترونیکی را از کار انداخته و از راه رسیدن دو غریبه مرموز نیز همه چیز را پیچیده‎تر می‌کند تا اینکه…

 

تریلر فیلم Leave the World Behind 2023

معرفی فیلم دنیا را بگذار و بگذر Leave the World Behind 2023

فیلم دنیا را بگذار و بگذر Leave the World Behind) 2023) ساخت کشور آمریکا و در ژانر درام ، معمایی ، هیجان انگیز و به کارگردانی و نویسندگی سام اسماعیل می باشد. در فیلم دنیا را بگذار و بگذر 2023 بازیگرانی مانند فلان و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

نقد و بررسی فیلم دنیا را بگذار و بگذر Leave the World Behind 2023

فیلم های پسا آخرالزمانی تقریباً به یک سنت تعطیلات برای نتفلیکس تبدیل شده اند. «به بالا نگاه نکن»، «صدای سفید»، «جعبه پرنده» همگی در سال‌های اخیر به جشن شکرگزاری رسیده‌اند. در حالی که «دنیا را پشت سر بگذار»، اقتباسی از رمانی با همین عنوان اثر رومان عالم، شباهت‌های سطحی با پیشنهادات فاجعه‌ای مک‌کی و بامباخ دارد، «مایل معجزه‌آمیز» استیو دی ژارنات را بیشتر در DNA فیلم اسماعیل حس می‌کنید.

بزرگترین سلاح یک فیلم فاجعه آمیز، مرگ روی پرده است. اگر به‌درستی به کار گرفته شود، برای شخصیت مناسب، می‌تواند تأثیر عاطفی بزرگ‌تری از پایان جهان را به سطح شخصی برساند. گاهی اوقات این یک شخصیت جانبی است، معمولاً بهترین دوست قهرمان داستان (“آتشفشان” یا “روشن روز”)، یک پدرسالار یا مادرسالار (“قله دانته”، “ماجراجویی پوزئیدون” یا “پیچاننده”) و اگر واقعاً می خواهید به دنبال شکست، قهرمان (“آرماگدون” یا “میل معجزه”). اما به طور کلی، در یک فیلم فاجعه خوب، شما به یک مرگ خوب نیاز دارید که بر قهرمان داستان تأثیر بگذارد، به گونه ای که او را به سمت بقا، به سمت همدلی، به سمت انسانیت سوق دهد. «دنیا را پشت سر بگذار» فاقد چنین لحظه ای است. بنابراین، همانطور که روایت در ساختار فصل خود حرکت می کند، به مدت 141 دقیقه، داستان سرایی سست و لرزان می شود.

شاید دوست داشته باشید :
دانلود فیلم های جدید 2022 و 2023 – دانلود فیلم های درام

گزارش خرابی لینک

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد