ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم درباره علف های خشک About Dry Grasses 2023
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم درباره علف های خشک About Dry Grasses 2023

دانلود فیلم درباره علف های خشک About Dry Grasses 2023

برنده 3 جایزه و کاندیدای 5 جایزه دیگر دانلود فیلم درباره علف های خشک 2023
ژانر فیلم : درام مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 2023 امتیاز IMDB : 8.1 محصول : آلمان ، فرانسه ، سوئد کارگردان : Nuri Bilge Ceylan ستارگان : Deniz Celiloglu ، Merve Dizdar ، Musab Ekici مدت زمان : 3 ساعت
خلاصه داستان : دانلود فیلم درباره علف های خشک About Dry Grasses 2023 : یک معلم جوان امیدوار است که پس از چهار سال خدمت اجباری در یک روستای دورافتاده به استانبول منتقل شود ، اما به دلیل تماس نامناسب با دو دانش آموز متهم می شود. بعد از اینکه امیدش را از دست داده ، یک همکار به او دیدگاه های جدیدی در مورد زندگی ارائه می دهد و ...

 

 

تریلر فیلم About Dry Grasses 2023

معرفی فیلم درباره علف های خشک About Dry Grasses 2023

فیلم درباره علف های خشک About Dry Grasses) 2023) ساخت کشور آلمان ، فرانسه ، سوئد و در ژانر ترسناک ، درام و به کارگردانی و نویسندگی نوری بیلگه جیلان می باشد. در فیلم درباره علف های خشک 2023 بازیگرانی مانند دنیز سلیلوغلو ، مروه دیزدار ، مصعب اکیچی و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

نقد و بررسی فیلم درباره علف های خشک About Dry Grasses 2023

ممنوع و کمی نگران کننده. در بخش آخر درباره علف‌های خشک، شخصیت اصلی آن به این واقعیت فکر می‌کند که به نظر می‌رسد زمین بسیار زیبای آناتولی تنها دو فصل دارد. اولین مورد، زمستان پوشیده از برف است که در آن عکس سیلان از یک چهره تنها را می گیریم که در برف به سمت دوربین می دود. این ناگهان جای خود را به تابستان روشن می دهد، آه زمین خود را در یک علف خشک بی خاصیت پوشانده است که جذابیت اسرارآمیزی در زیبایی سخت خود دارد.

در ظاهر، این فیلم یک درام در مدرسه درباره معلمی است که شغلش به دلیل اتهام و آزار یک دانش آموز به خطر افتاده است. سامت (دنیز سلیلوغلو) یک معلم کچل در یک مدرسه دولتی در منطقه دورافتاده است که صراحتاً از همه چیز – یا تقریباً همه چیز – حوصله اش سر رفته است و مشتاق یک پست به استانبول است. او معلمی است که به خود می‌بالد، که چقدر با دانش‌آموزان صمیمی است، اما می‌تواند طغیان‌های بدخلقی داشته باشد که در آن Ceilioglu بسیار متقاعدکننده است. او با معلم همکارش، کنان جوانتر و با شخصیت تر، اقامتگاه مشترک دارد.

زندگی در این مکان جریان دارد. تحقیقات در مورد صامت ادامه دارد، دوستی مضحک و دوگانه او با کنان ادامه دارد و همچنین دوستی پرحرف و سرسختانه او با دیگر مردم روستا. همه چیز بدون رسیدن به هیچ نقطه پایانی بسیار هیجان انگیزی ادامه می یابد، در عین حال بدون احساس ضد اقلیم نیز. این فیلم که ظاهراً مانند بسیاری از فیلم‌های سیلان در ابتدا ممنوع و غیرشفاف است، در واقع در کیفیت گستاخانه و گسترده‌اش چیزی جذاب دارد: در واقع یک کیفیت ادبی. سیلان به سامت ویژگی های یک راوی ظالمانه، سرخورده و ناراضی و در عین حال به اندازه کافی سخاوتمند در راه خود می بخشد.


تصاویری از فیلم درباره علف های خشک About Dry Grasses 2023

دانلود فیلم درباره علف های خشک About Dry Grasses 2023 دانلود فیلم درباره علف های خشک About Dry Grasses 2023

شاید دوست داشته باشید :
دانلود فیلم های جدید 2023 و 2024دانلود فیلم های درام

گزارش خرابی لینک
دانلود فیلم درباره علف های خشک About Dry Grasses 2023

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

نوشته شده توسط نام و اینجا در 18 فوریه 2024 ارسال پاسخ

هارد ساب انگلیسی و چینی داره؟

    نوشته شده توسط abolfazl jafari در 19 فوریه 2024 ارسال پاسخ

    بله