ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم خیالی Imaginary 2024 دوبله فارسی
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم خیالی Imaginary 2024

دانلود فیلم خیالی Imaginary 2024 دوبله فارسی

دوبله فارسی دانلود فیلم خیالی 2024
ژانر فیلم : ترسناک | معمایی | هیجان انگیز مخاطب : دیدن این فیلم برای افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود سال انتشار : 2024 امتیاز IMDB : 4.8 محصول : آمریکا کارگردان : Jeff Wadlow ستارگان : Betty Buckley, Suzette Lange, Brooklyn Majors, Aubree Majors مدت زمان : 1 ساعت و 23 دقیقه
خلاصه داستان : دانلود فیلم خیالی Imaginary 2024: درباره زنی به خانه دوران کودکی خود باز می گردد تا متوجه شود دوست خیالی ای که از خود به جا گذاشته بسیار واقعی است و از اینکه او را رها کرده است ناراضی است….

تریلر فیلم Imaginary 2024

معرفی فیلم خیالی Imaginary 2024

فیلم خیالی Imaginary) 2024) ساخت کشور آمریکا و در ژانر ترسناک ، معمایی ، هیجانی و به کارگردانی و نویسندگی جف وادلو می باشد. در فیلم خیالی 2024 بازیگرانی مانند بتی باکلی، سوزت لانگ، بروکلین میجرز، اوبری میجرز و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

بررسی فیلم خیالی Imaginary 2024

“Imaginary” جدیدترین فصل از مجموعه Blumhouse به کارگردانی Jeff Wadlow تهیه کننده “Truth or Dare” است. بلومهاوس فهرستی دارد که موفق به تماشای فیلم‌ها می‌شود، و «تخیلی» فصل دیگری از فهرست فیلم‌های پرکننده است. از طاعون توطئه های بیش از حد پیچیده ای رنج می برد که با ابزارهای بسیار ساده اجرا می شوند: گفت و گوی نمایشی مسطح، سبک بصری تجاری خودرو، و به ظاهر اولین طرح مفهومی خلاقانه که هرگز چین و چروک ها را برطرف نمی کند.

جسیکا (دیواندا وایز) نویسنده و تصویرگر کتاب کودکان است که در تلاش است تا با دخترخوانده‌هایش، نوجوان خشمگین و عصبانی، تیلور (تاگن برنز) و جوان‌تر و بازتر، آلیس (پایپر براون) پیوند برقرار کند. وقتی جسیکا و همسرش، مکس (تام پین)، خانواده را به خانه دوران کودکی‌اش منتقل می‌کنند، آلیس به یک دوست خیالی به نام چانسی می‌چسبد، که وضعیت خانه را تشدید می‌کند و خاطرات خفته از گذشته جسیکا را بیدار می‌کند. چیزی که به نظر می‌رسد یک مراسم بی‌خطر دوران کودکی است، بدتر می‌شود زیرا خرس آلیس اقدامات نگران‌کننده‌ای از آلیس می‌خواهد تا قبل از اینکه او را به «سفر» ببرد، «دوستی» خود را ثابت کند.

فیلمنامه ای که توسط وادلو، جیسون اورملند و گرگ ارب نوشته شده است، به طرز دردناکی ساده است و هیچ لطفی به بازی های بیهوده بازیگران نمی کند. هر خطی فوق‌العاده واضح و غیرطبیعی است و فقط برای پیشبرد یک موضوع یا ارائه زمینه به صحنه بعدی بیان می‌شود. “تخیلی” هرگز در جنبه های پتانسیل خود حفر نمی شود. می‌توانست نسخه‌ای غرق در خون از «تد» یا یک کمدی ترسناک خودآگاه پوچ مانند «M3gan» یا «بازی کودک» باشد، اما در عوض در جای دیگری در اتر شناور است و از هر گونه احساسی جدا می‌شود. نیت یا تفکر لازم نیست این فیلم کپی کربنی از هیچ یک از پیشینیان مشابه خود باشد، اما چیزی که از آن غافل می شود هویتی است که فیلم های دیگر دارند. «تخیلی» کاملاً فراموش‌شدنی، ملایم و بدون جهت است، از قضا، در مورد فیلمی که قدرت تخیل را ستایش می‌کند، به طرز تکان‌دهنده‌ای از عنصر اخلاق خود غفلت می‌کند.

 

شاید دوست داشته باشید :
دانلود فیلم های جدید 2022 و 2023دانلود فیلم های جدید ترسناک 2022 و 2023

گزارش خرابی لینک

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد