ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم خانه وحشت The Scary House 2021 دوبله فارسی
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم خانه وحشت The Scary House 2021 دوبله فارسی

دانلود فیلم خانه وحشت The Scary House 2021 دوبله فارسی

دوبله فارسی دانلود فیلم خانه وحشت 2021
ژانر فیلم : ترسناک | فانتزی | درام | خانوادگی مخاطب : دیدن این فیلم برای افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود سال انتشار : 2021 امتیاز IMDB : 5.4 محصول : آمریکا کارگردان : Daniel Prochaska ستارگان : Marii Weichsler, Leon Orlandianyi, Julia Koschitz مدت زمان : 1 ساعت و 38 دقیقه
خلاصه داستان : هندریک پسری شانزده ساله و بزرگ شده شهر است. زمانی که می فهمد مادرش قصد تغییر محل سکونتشان به همراه برادر کوچکش را به روستایی در جنوب اتریش دارد، احساس نگرانی می کند. محلی ها نیز از خانه جدید آن ها دوری می کنند. آن ها می گویند از زمانی که مادری دو فرزندش را چند دهه پیش مسموم کرد، آن خانه توسط ارواح تسخیر شده است. زمانیکه ادی در خواب راه می رود و شروع به حک کردن نشانه هایی بر روی دیوار ها می کند، هندریک و دوستانش جستجویی را برای کشف راز آن خانه عجیب شروع می کنند.

 

تریلر فیلم The Scary House 2021

 

معرفی فیلم خانه وحشت The Scary House 2021

فیلم خانه وحشت The Scary House) 2021) ساخت کشور آمریکا و در ژانر ترسناک ، درام ، فانتزی ، خانوادگی و به کارگردانی دانیل پروچاسکا و نویسندگی مارسل کاونتل ، تیمو لومبک ، مارتینا وایلدنر می باشد. در فیلم تا مرگ 2021 بازیگرانی مانند ماری وایشلر ، لئون اورلندیانی ، جولیا کوشیتز و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

گزارش خرابی لینک
دانلود فیلم خانه وحشت The Scary House 2021

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد