ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم خانه هیچکس 2023 The House of No Man دوبله فارسی
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم خانه هیچکس 2023 The House of No Man

دانلود فیلم خانه هیچکس 2023 The House of No Man دوبله فارسی

دوبله فارسی دانلود فیلم خانه هیچکس 2023
ژانر فیلم : کمدی | درام مخاطب : مناسب همه سنین سال انتشار : 2023 امتیاز IMDB : 6.2 محصول : ویتنام کارگردان : Tran Thanh ستارگان : Huynh Uyen An ,Le Giang ,Song Luan مدت زمان : 1 ساعت 27 دقیقه
خلاصه داستان : خانم نو یک مادرسالار سلطه جو است که خانواده سه نسل خود را به همان شیوه ای که دکه موفق سوپ رشته فرنگی خرچنگ خود را اداره می کند اداره می کند. به طور خلاصه، او کشتی تنگی را در تمام جنبه های زندگی اداره می کند. با این حال، وقتی سه نسل زیر یک سقف زندگی می کنند، جرقه ها به پرواز در می آیند و نه لزوما نوع خوب. کوچکترین دختر نو، نی که زیر تابش خیره کننده مادرش احساس خفگی می کند، تصمیم می گیرد با دوست پسر بی خیالش جان فرار کند. اما این زوج جوان خیلی زود متوجه می شوند که چقدر برای آینده مشترک خود آماده نیستند. با گذشت زمان، زنان خانه نو به آرامی آشتی می کنند و هر کدام در طول مسیر از خود و یکدیگر یاد می گیرند.

تریلر فیلم 2023 The House of No Man

معرفی فیلم خانه هیچکس 2023 The House of No Man

فیلم خانه هیچکس The House of No Man) 2023) ساخت کشور ویتنام و در ژانر کمدی ، درام و به کارگردانی تران دانه و نویسندگی ترن هوانگ نگوک هوین می باشد. در فیلم خانه هیچکس 2023 بازیگرانی مانند هوین اوین آن، لی جیانگ و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

شاید دوست داشته باشید :
دانلود فیلم های جدید 2022 و 2023دانلود فیلم های کمدی

گزارش خرابی لینک
دانلود فیلم خانه هیچکس 2023 The House of No Man

2023/08/15 1,656 بازدید بدون دیدگاه دانلود فیلم ، فیلم خارجی دوبله فارسی ، فیلم درام ، فیلم کمدی
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد