ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم هندی حیوان Animal 2023 دوبله فارسی
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم حیوان Animal 2023

دانلود فیلم هندی حیوان Animal 2023 دوبله فارسی

دوبله فارسی دانلود فیلم هندی حیوان 2023
ژانر فیلم : اکشن | جنایی | درام مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 2023 امتیاز IMDB : 7.0 محصول : هند کارگردان : Sandeep Reddy Vanga ستارگان : Ranbir Kapoor, Triptii Dimri, Anil Kapoor مدت زمان : 2 ساعت 18 دقیقه
خلاصه داستان : دانلود فیلم هندی حیوان Animal 2023: یک درام گانگستری که روابط آشفته بین تمام شخصیت ها را بررسی می کند که در نهایت منجر به تبدیل شدن قهرمان داستان به یک حیوان در طبیعت می شود.

 

تریلر فیلم هندی Animal 2023

 

معرفی فیلم هندی حیوان Animal 2023

فیلم حیوان Animal) 2023) ساخت کشور هند و در ژانر اکشن و به کارگردانی و نویسندگی سندیپ ردی وانگا می باشد. در فیلم حیوان 2023 بازیگرانی مانند رانبیر کاپور، تریپتی دیمری، آنیل کاپور و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

نقد و بررسی فیلم هندی حیوان Animal 2023

فیلم اکشن غم انگیز سندیپ ردی وانگا که پیش از این در گیشه هند صدرنشین شده است، دارای تاکتیک های شوک و کم محتوا است. دو ویژگی اول او، Arjun Reddy (2017) به زبان تلوگو و بازسازی هندی آن Kabir Singh (2019) هر دو مگا هیت بودند – و همچنین انتقادهایی را برای ساختن قهرمان از مردان زن ستیز و خشن برانگیختند. به دور از عقب‌نشینی، Animal حتی بیشتر در اعماق واپس‌رونده فرو می‌رود، و در نتیجه یکی از شرورترین قهرمان‌ها به نمایشگر بزرگ زیبایی بخشیده است.

ویجی با بازی رنبیر کاپور، خانواده سلطنتی سینمای هند، تنها پسر یک خانواده ثروتمند است. او در سایه پدرش بالبیر سینگ (آنیل کاپور) بزرگ می شود که توجه او در شرکت فولاد او پیچیده شده است. انیمال که بین خطوط زمانی مختلف از کودکی ویجی تا سال‌های پاییز او را در بر می‌گیرد، ترسیم می‌کند که چگونه میل او به عشق و اعتبار به چرخه‌ای از خونریزی منجر می‌شود و آشفتگی درونی‌اش اساساً بهانه‌ای برای هجوم سکانس‌های تیراندازی فزاینده‌ای است. در یک نقطه، ویجی به معنای واقعی کلمه صدها نفر را به قتل می رساند، همه به نام محافظت از پدرش. هدف خشونت بی‌هدف و بی‌رویه ایجاد مزاحمت است، اما اجرای صحنه‌های اکشن کاملاً فراموش‌شدنی و مشتق‌شده است، نسخه‌ای فقیر از پدرخوانده یا صورت زخمی.

 

 

شاید دوست داشته باشید :
دانلود فیلم های جدید 2022 و 2023دانلود فیلم های اکشن جدید

گزارش خرابی لینک

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

نوشته شده توسط متین در 16 نوامبر 2023 ارسال پاسخ

اکرانش افتاده برا ۱۰ آذر

نوشته شده توسط مسعود در 2 دسامبر 2023 ارسال پاسخ

درجه نمایشیش ای هست عزیز. یعنی قطعا مناسب همه سنین نیست وفقط مناسب مخاطب بزرگسالهو

نوشته شده توسط ابط در 26 ژانویه 2024 ارسال پاسخ

سلام فیلم با کیفتش منتشر شد بزارینش

نوشته شده توسط آرش در 30 ژانویه 2024 ارسال پاسخ

کیفیت اصلی کی قرار میگیره

    نوشته شده توسط sina zeraati در 31 ژانویه 2024 ارسال پاسخ

    سلام
    کیفیت اصلی هستش

نمایش تمام نظرات ...