ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم جنگ دوشیزه نیمه شب The Midnight Maiden War 2022
گیم کالا - خرید بازی
The Midnight Maiden War

دانلود فیلم جنگ دوشیزه نیمه شب The Midnight Maiden War 2022

دانلود فیلم جنگ دوشیزه نیمه شب 2022
ژانر فیلم : درام مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 2022 امتیاز IMDB : 4.8 محصول : ژاپن کارگردان : Ken Ninomiya ستارگان : Akinori Andô, Tasuku Emoto, Elaiza Ikeda مدت زمان : 1 ساعت و 50 دقیقه
خلاصه داستان : ناگاسه رن نقش "من" را بر عهده می گیرد، یک دانشجوی دانشگاه که به توکیو نقل مکان کرده و برای اولین بار به تنهایی زندگی می کند. من هیچ دوستی ندارم. من دوست دختر ندارم سخنرانی های دانشگاه به طرز وحشتناکی خسته کننده بود و من همیشه در راه بازگشت از کار پرزحمتش به برج توکیو نگاه می کردم. در حالی که جذب "سالمند" بی رحم، باوقار و باهوش شده است، با بازی ایکدا الایزا، که او را در "دایره پنهان و جستجو" ملاقات می کند که مخفیانه عاشق او می شود. در همین حین با مردی به نام «کت و شلوار سیاه» با بازی «ایموتو تاسوکو» آشنا می شوم که فردی فوق العاده کاریزماتیک و مرموز است. "من" نمی دانستم که دو نفری که او ملاقات کرد، هیجانی را به وجود دنیوی و غمگین او می آورند.

 

 

معرفی فیلم جنگ دوشیزه نیمه شب The Midnight Maiden War 2022

فیلم جنگ دوشیزه نیمه شب The Midnight Maiden War) 2022) ساخت کشور ژاپن و در ژانر درام و به کارگردانی و نویسندگی کن نینومیا می باشد. در فیلم جنگ دوشیزه نیمه شب 2022 بازیگرانی مانند آکینوری آندو، تاسوکو ایموتو، الایزا ایکدا و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

شاید دوست داشته باشید :
دانلود فیلم های جدید 2021 و 2022دانلود فیلم های درام

گزارش خرابی لینک
دانلود فیلم جنگ دوشیزه نیمه شب The Midnight Maiden War 2022

2022/09/11 1,013 بازدید بدون دیدگاه دانلود فیلم ، فیلم خارجی دوبله فارسی ، فیلم درام
دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد