ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم هندی جنگنده Fighter 2024 دوبله فارسی
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم هندی جنگنده Fighter 2024

دانلود فیلم هندی جنگنده Fighter 2024 دوبله فارسی

دوبله فارسی دانلود فیلم جنگنده 2024
ژانر فیلم : اکشن | هیجان انگیز مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 2024 امتیاز IMDB : 8.0 محصول : هند کارگردان : Siddharth Anand ستارگان : Hrithik Roshan, Deepika Padukone, Anil Kapoor, Akarsh Alagh مدت زمان : 2 ساعت و 27 دقیقه
خلاصه داستان : دانلود فیلم جنگنده Fighter 2024: شمشر پاتانیا، یک مرد جوان مشتاق، رویای همیشگی خود را برای پیوستن به نیروی هوایی هند برآورده می کند. از آنجایی که شمشر با چالش های شخصی سختی روبه رو می شود، باید از محدودیت های خود فراتر رود تا قهرمان واقعی نیروهای مسلح هند شود…..

تریلر فیلم هندی Fighter 2024

معرفی فیلم هندی جنگنده Fighter 2024

فیلم جنگنده Fighter) 2024) ساخت کشور هند و در ژانر اکشن ، هیجان انگیز به کارگردانی و نویسندگی سیدارت آناند می باشد. در فیلم جنگنده 2024 بازیگرانی مانند هریتیک روشن، دیپیکا پادوکن، آنیل کاپور، آکارش آلاغ و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

نقد و بررسی فیلم هندی جنگنده Fighter 2024

«جنگنده» که به موقع برای روز جمهوری هند منتشر شد، به صراحت هم حمله پولواما در سال 2019 را به یاد می آورد که در زندگی واقعی منجر به کشته شدن 40 پلیس نظامی هند در کشمیر شد، و هم حمله هوایی متوالی بالاکوت را که بسته به اینکه چه کسی را باور دارید، یادآوری می کند. هیچ کس یا دسته ای از افراط گرایان ضد هند را نکشتند. با توجه به ظهور احساسات ملی گرایانه چه در سینمای پاپ هندی زبان و چه در هند دوره مودی، استفاده از این رویدادهای واقعی به عنوان بهانه ای برای خشنود کردن جمعیت، تعجب آور نیست.

آناند سال گذشته با «پاتان» با رساندن خود به قطار بازگشت شاهرخ خان، موفقیت بزرگی به دست آورد. اما در روشن، به نظر می رسد آناند یک همکار بهتر یا شاید ویترین بهتری برای ستاره خود پیدا کرده است. بر خلاف خان، روشن بینندگان را وادار می کند که به سمت خود متمایل شوند، که هم در اعداد موسیقی پتی و هم در مبارزات هوایی بسیار تاثیرگذار است. در هر دو مورد، روشن یک عملکرد کامل را تنها با چشمان سبز فندقی خود ارائه می دهد.

با همه آنچه گفته شد، «مبارز» می‌تواند به‌طور باورپذیری «مؤمن» نامیده شود، زیرا چقدر از درام‌های آن اعتقاد پتی را به چالش می‌کشد که هند همیشه با دشمنانش روبرو خواهد شد و آنها را شکست خواهد داد. اگر فیلم را بر اساس شرایط بارگذاری شده اش قضاوت کنید، ممکن است همچنان تعقیب و گریز هوایی اضافی آن را هیجان انگیز بدانید، به خصوص وقتی که در یک مالتی پلکس مناسب دیده و شنیده شود. «مبارز» هرگز از مسیری که دیگر فیلم‌های مشابه آن قبلا ترسیم کرده‌اند دور نمی‌شود، اما همچنان بیشتر آنچه را که وعده می‌دهد عمل می‌کند.

نکات برجسته فیلم:

  • صحنه‌های اکشن نفس‌گیر و خیره‌کننده: فیلم “جنگنده” مملو از صحنه‌های اکشن هوایی و زمینی است که با دقت و ظرافت بالایی طراحی و اجرا شده‌اند. این صحنه‌ها به قدری هیجان‌انگیز هستند که شما را میخکوب صندلیتان می‌کنند.
  • داستانی جذاب و پرماجرا: داستان فیلم “جنگنده” به گونه‌ای روایت می‌شود که شما را از ابتدا تا انتها مجذوب خود نگه می‌دارد. در این فیلم شاهد فراز و نشیب‌های متعددی خواهید بود که هیجان و Spannung فیلم را دوچندان می‌کنند.
  • بازی‌های درخشان بازیگران: Hrithik Roshan و Deepika Padukone در نقش‌های خود عالی بازی کرده‌اند و به خوبی توانسته‌اند شخصیت‌های فیلم را به تصویر بکشند. شیمی بین این دو بازیگر یکی از نقاط قوت فیلم “جنگنده” است.
  • موسیقی متن حماسی: موسیقی متن فیلم “جنگنده” توسط Vishal-Shekhar ساخته شده است و به خوبی با حال و هوای فیلم هماهنگی دارد. این موسیقی متن به هیجان و حماسه فیلم می‌افزاید و تجربه تماشای آن را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

تصاویری از فیلم هندی جنگنده Fighter 2024

دانلود فیلم جنگنده Fighter 2024 دانلود فیلم جنگنده Fighter 2024

دانلود فیلم جنگنده Fighter 2024 دانلود فیلم جنگنده Fighter 2024

 

دانلود فیلم های جدید 2022 و 2023دانلود فیلم های جدید اکشن 2022 و 2023

گزارش خرابی لینک
دانلود فیلم جنگنده Fighter 2024

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

نوشته شده توسط کورد در 11 فوریه 2024 ارسال پاسخ

زیر نویس فارسی داره

    نوشته شده توسط abolfazl jafari در 12 فوریه 2024 ارسال پاسخ

    خیر در حال حاضر لینک زبان اصلی پرده ای منتشر شده

نوشته شده توسط hessaballucsrs@gmail.com در 23 فوریه 2024 ارسال پاسخ

خوب عالی بودند همه عالی بودند

نوشته شده توسط hessaballucsrs@gmail.com در 23 فوریه 2024 ارسال پاسخ

خوب عالی همه عالی بودند

نوشته شده توسط محمد سپی در 30 مارس 2024 ارسال پاسخ

داداش دوبلشو بزار

    نوشته شده توسط sina zeraati در 30 مارس 2024 ارسال پاسخ

    با سلام
    درحال پیگیری برای دوبله سریع تر هستیم دوست عزیز

نمایش تمام نظرات ...