ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم تعادل Equilibrium 2002 دوبله فارسی
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم تعادل Equilibrium 2002 دوبله فارسی

دانلود فیلم تعادل Equilibrium 2002 دوبله فارسی

دوبله فارسی دانلود فیلم تعادل 2002
ژانر فیلم : اکشن | درام | علمی تخیلی مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 2002 امتیاز IMDB : 7.4 محصول : آمریکا کارگردان : Kurt Wimmer ستارگان : Christian Bale, Sean Bean, Emily Watson مدت زمان : 1 ساعت 45 دقیقه
خلاصه داستان : در دنیای آینده حکومتی بسیار خشن و مستبد وجود دارد که سیاست آن از بین بردن شورشها، جنگها و اعتراضات با استفاده از فرونشاندن احساسات و محو هیجانات است: کتابها ، هنر و موسیقی بطور اکید ممنوع شده اند و داشتن احساس جرمی است که مجازات مرگ دارد. جان پرستون یکی از بهترین ماموران حکومت است که مسئول از بین بردن هر کسی است که از این قوانین سرپیچی کرده است. اما زمانیکه او مقداری از داروی پروزیوم را از دست می دهد – یک داروی هوشیار کننده ذهن که احساسات را کاهش می دهد – ناگهان به تنها فردی تبدیل می شود که قادرست با این حکومت با آن مبارزه کرده و آنرا از بین ببرد.

 

تریلر فیلم Equilibrium 2002

پس از انتشار قرار میگیرد

معرفی فیلم تعادل Equilibrium 2002

فیلم تعادل Equilibrium) 2002) ساخت کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، درام ، علمی تخیلی و به کارگردانی و نویسندگی کورت ویمر می باشد. در فیلم تعادل 2002 بازیگرانی مانند کریستین بیل ، شان بین ، امیلی واتسون و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

گزارش خرابی لینک
دانلود فیلم تعادل Equilibrium 2002

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد