ویپو فیلم دانلود فیلم دانلود فیلم بهترین پیشنهاد The Best Offer 2013 دوبله فارسی
گیم کالا - خرید بازی
دانلود فیلم بهترین پیشنهاد The Best Offer 2013 دوبله فارسی

دانلود فیلم بهترین پیشنهاد The Best Offer 2013 دوبله فارسی

دوبله فارسی دانلود فیلم بهترین پیشنهاد 2013
ژانر فیلم : جنایی | درام | معمایی مخاطب : مناسب برای همه سنین سال انتشار : 2013 امتیاز IMDB : 7.8 محصول : آمریکا کارگردان : Giuseppe Tornatore ستارگان : Geoffrey Rush, Jim Sturgess, Sylvia Hoeks مدت زمان : 2 ساعت 10 دقیقه
خلاصه داستان : داستان درباره پیرمردی تا اندازه‌ای غیرعادی به نام ویرژیل اولدمن مدیر عامل یک مرکز حراج است. ویرژیل به زن جوانی به نام کلیر ایبستون برمی‌خورد که والدینش مرده‌اند و مجموعه بزرگ و قابل ملاحظه‌ای از آثار هنری و عتیقه‌جات را برای وی به جای گذاشته‌اند. رابرت نیز هنرمند جوان و زیرکی است که به ویرژیل در شناسایی موارد عجیب در ارثیه کلیر کمک می‌کند. در ادامه داستان یک کلاهبرداری گسترده موقعیت و شهرت ویرژیل را به خطر می‌اندازد، جایی که دوست وی بیلی ویستلر به او در گردآوری یک مجموعه خصوصی سرّی از نقاشی‌های معروف کمک می‌کند.

 

تریلر فیلم The Best Offer 2013

معرفی فیلم بهترین پیشنهاد The Best Offer 2013

فیلم بهترین پیشنهاد The Best Offer) 2013) ساخت کشور آمریکا و در ژانر جنایی ، درام ، معمایی به کارگردانی و نویسندگی جوزپه تورناتوره می باشد. در فیلم بهترین پیشنهاد 2013 بازیگرانی مانند جفری راش ، جیم استارجس ، سیلویا هوکس و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

گزارش خرابی لینک
دانلود فیلم بهترین پیشنهاد The Best Offer 2013

دیدگاه خود را بگذارید
نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد